Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ring så ryker vi...Musse och jag försöker hålla knott och mygg borta. Hustrun bidrog med rökringar.
![]()
![]()
Vi kör så det ryker!Ring så ryker vi...
![]()
Jäklar vilket fint skick din plåtterrorist är i!![]()
![]()
Inget bubbel blev det idag.
Fick hålla tillgodo med rosé.
Nåja. Jag hade ändå inte tänkt ersätta fredagsblinget med stål idag.
Ha en skön och varm avslutning på kvällen!
...man blir lyckligare!”Har man en klocka vet man tiden, har man två blir man osäker” sa en kollega apropå att mäta samma saker för många gånger. Jag höll på att fråga vad som händer om man har över tjugo klockor. En retorisk fråga såklart. Jag vet ju svaret.
Om du ska till Göteborg, hör av dig. Och ta med Jaegern!Glädjen när jag äntligen hittar hem...
kram kompis
Jag lovar! 2 fastigheter kvar i dina hoods så snart står jag där med Jörgen på armen...Om du ska till Göteborg, hör av dig. Och ta med Jaegern!![]()
Vi ser fram mot ett besök av Margarinkungen och kung Jörgen!Jag lovar! 2 fastigheter kvar i dina hoods så snart står jag där med Jörgen på armen...
Usch! Väldigt nära årsklocka för migInte ens det. Det är en 145.022 från 1979 tror jag. Har saknat en vardagsspeedy som man inte behöver vara så rädd om. Den här är perfekt med en hel del dings men ändå skarp boett och bra tidshållning. Plussar 4 sek/dygn. Whats not to love?![]()
Jäklar vilket fint skick din plåtterrorist är i!
Ville testa frugans terrorist på gasolspisen i husbilen, fick inte
Hennes är verkligen ett bevis på att dom tål stryk!
Längtar till sommaren nu