• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 1/7 ”Man skulle ju bara vilja skrika SEMESTER!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
The real deal!! En lömsk cyberattack har idag genomförts. Mot mig och er. Ja banne mig mot hela KS. Någon usel hacker har skapat en FALSK FREDAGSTRÅD!!! Igen kan man kanske lägga till. Denna lite mer lömsk då hen döpt sig nästan som mig OCH använder samma avatar.. ajabaja!!
Förstår iofs inte hur ni kunde gå på detta?! Har jag NÅGONSIN postat en så tråkig tråd med en ännu tråkigare klocka på bild?!
Tveksamt.
Näe nu startar fredagen på riktigt mina vänner!!!

Men inte då… Ska ju jobba nästa vecka också. Skit!…
Har iofs haft en semestervecka denna vecka. Men det räknas liksom inte om det inte är minst 4 veckor sammanhängande ledighet…
Har iofs fått jobba 2 dagar trots semester så helt giltig som semester har faktiskt inte veckan varit…
Nåja, nog med gnäll om det. Finns värre öden än att sitta med lite excel dokument och teamsmöten i en härlig stuga några 100 meter från havet på södra Öland..
4ECE8EC2-1186-4751-894B-2B4EB27B80F6.jpeg

Från igår..
E7DEE172-7660-49B7-9CE0-E307AB9149F8.jpeg

Hoppas ni får en härlig helg. Vi ska packa ihop och fara hemåt inom kort. Måste hem och stryka slips och knyta skjorta för imorgon så gifter sig vår äldsta son! Så det blir inget skålande idag. Jag siktar på morgondagen istället!!
Hoppas de säger ”ja” båda två. Annars blir det nog lite stelt…;-)

Ta hand om er!! Se också till att buda på någon FREDAGSTRÅDsstart i sommar. Auktionen är igång men det går JÄVLIGT trögt med buden…
Vem vill INTE starta sin egen tråd liksom…
Men gör det på ett korrekt sätt och sponsra BCF inte som den snåla tomten från imorse!…

Fakk...va skönt detta ska bli, bara timmar kvar, och sedan har jag 3 veckors semester från min kollega, den energitjuven!

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE, och en god semester för er som redan har börjat, eller går på semester från och med idag!

Slängar en passade låt!

9B27784A-7877-4F74-9FDE-801415DAEC9E.jpeg

Hahah vilket roligt prank! Jag funderade på att tråden var så kort, det var inte likt dig! Som jag skrev i andra tråden vaknas det bröllop i helgen, samt att jag gått på semester! Önskar alla en fin sommar, härlig helg och fin semester när än det är dags!
039AD8E5-9EF7-4D89-8F84-D04FDB254346.jpeg

CE73AA15-83D5-4D13-82D9-EFC36242CF59.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Ja för 22 år sedan denna dag 1 juli invigdes förbindelsen över Öresund till Danmark. Sen brukar även 1 juli vara förknippat med att ett gäng nya lagar börja gälla från detta datum. Vilka är det i år ? Ah, nu tar vi helg. Sköter om varandra och drick något läskande och gott. Ha ´re //🧐

Hahah vilket roligt prank! Jag funderade på att tråden var så kort, det var inte likt dig! Som jag skrev i andra tråden vaknas det bröllop i helgen, samt att jag gått på semester! Önskar alla en fin sommar, härlig helg och fin semester när än det är dags!
039AD8E5-9EF7-4D89-8F84-D04FDB254346.jpeg
Roligt och roligt. Det finns en strålande möjlighet att få starta denna tråd flera gånger under sommaren. Bara buda på auktionen till förmån för Barncancerfonden. Men att starta faketrådar gratis är bara plumpt och snålt… Men jag förstår vad du menar.

Tillbaka
Topp