Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin fredag kamrat!och alla andra med!Fin fredag på er nördar!
Gillar du också när det flyter lite död hud på ytan i dina drinkar?Ombyte och nu är det badkläder på!
Bravo! Alla dykare i dagens tråd bör bada innan dagen är slut! Min INOX är ju dessutom nytvättad.Ombyte och nu är det badkläder på!
Visserligen har Cornelis gjort båda men Hönan Agda hade passat bättre...Kluckbyte som de säger i hönsgården.
Nu väntar jag bara på bäste @Chuck!Inspirerad av @martaSM30 blev det ett dubbelbubbelbad för mina två dykare som varit med idag.
Kom igen nu alla ni med dykare och fyll på med bilder!
Eller fyll på glasen om ni inte vågar ännu.
Inspirerad av @martaSM30 blev det ett dubbelbubbelbad för mina två dykare som varit med idag.
Ungefär samma som när man slickar sig om läpparna minus desfincerande alkohol förutsatt att det är din klocka i glaset. Hela kroppens yta är full av döda hudceller. Tänk på det när du slickar din partner någonstans.Gillar du också när det flyter lite död hud på ytan i dina drinkar?
Hahahahahahahaha!Ungefär samma som när man slickar sig om läpparna minus desfincerande alkohol förutsatt att det är din klocka i glaset. Hela kroppens yta är full av döda hudceller. Tänk på det när du slickar din partner någonstans.
Steg ett: tvätta klockan...Inspirerad av @martaSM30 blev det ett dubbelbubbelbad för mina två dykare som varit med idag.
Hönan Agda finns inte med i mitt övningshäfte. Annars, självklart valVisserligen har Cornelis gjort båda men Hönan Agda hade passat bättre...
Nu vill vi se om den pallar grupp"trycket"!
Gillar ditt pedagogiska "tvätta klockan" vilket man kan utesluta först vid 60% alkoholhalt.Steg ett: tvätta klockan...
Steg två: Plopp!
Steg tre: Skål!
Hade ju varit jobbigt att ha klarat sig från Corona så här långt bara för att duka under av Glycine-förgiftning!Gillar ditt pedagogiska "tvätta klockan" vilket man kan utesluta först vid 60% alkoholhalt.
Sa flickan…Klockbyte 2. Inget gummi än men det kommer nog.
Nja, det det är 2021 nu så... "Sa hen".Sa flickan…
Och jag som tänkte ha en Paneraifri-helg...Fredag mina vänner, fredag!
Nu kör vi, heja Italien!