Du har inget från Turkiet?….Och jag som tänkte ha en Paneraifri-helg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har inget från Turkiet?….Och jag som tänkte ha en Paneraifri-helg...
Vad blir det för kul??La ju in denna när jag kom hem efter jobbet men sen kom farsgubben på besök så glömde posta i all hast..
Håller helg med sommardinka & vinterdryck.
AD ringde igår så imorgon blir det nog ett besök och förhoppningsvis en ny klocka med hem
Trevlig helg!
Får man se utsikten?Sitter nere på bryggan.
Möjligtvis en bild på min Kermit med orange Rubber B som förbryllade alla säljare av fejkklockor när vi var där för några år sedan.Du har inget från Turkiet?….
Nya Explorer II,226570Vad blir det för kul??
Det är ju den du ser - det enda som är intressant, klockorFår man se utsikten?
Ett utmärkt val! Vit eller svart?Nya Explorer II,226570
Vit!Ett utmärkt val! Vit eller svart?
Helrätt! Väntar på att få tillbaka min 16570 från service, det är på sommaren den gör sig som bäst mot en lagom brunbränd arm
Håller med digHelrätt! Väntar på att få tillbaka min 16570 från service, det är på sommaren den gör sig som bäst mot en lagom brunbränd arm
Bra! Måste ta mig i kragen och få bytt till vit tavla på min 16570 denna sommar!Helrätt! Väntar på att få tillbaka min 16570 från service, det är på sommaren den gör sig som bäst mot en lagom brunbränd arm
Heja heja! (Hoppas den är trycktestad)Lyckades sent omsider få hustrun att bada sin 1500 trots att det inte är en dykare när jag visat vad @martaSM30 gjort i sin fredagsdricka.
#grupptryckHeja heja! (Hoppas den är trycktestad)
Tyckte jag såg en dykare på @Triumf, dags för dopp!
Är det inte såhär alla trycktestar?Heja heja! (Hoppas den är trycktestad)...
Eller så är det för att få festa två dagar?!Kvällens studentfirande klart. Nu rastas hund. Sedan kör vi ett gäng till imorgon. Allt för att göra det Corona-säkert.
Allt är tillåtet att skylla på för två dagars god mat och dryckEller så är det för att få festa två dagar?!