• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/9 “ Eller 9/11 kanske passar bättre idag...”

Då så!!
388340F1-33AA-458E-82E8-65F500837E51.jpeg
Vackert att du är med på tåget :cigar:
FED8FADF-62D6-4EDE-AFA4-F14A1F42C07B.jpeg

Fyller på..
9/11 kommer jag väl ihåg, var på jobbet på möte och allt bara stannade, tv och radio var på och efter ett tag åkte de flesta hem för att följa nyhetssändningarna på tv.
Likaså när jag var i London 2005 när det var koordinerade attacker på buss och tunnelbana. Jag var tidigt på jobbet och vi tyckte det var konstigt att alla mobiltelefoner tappade täckning. Det var för att alla ringde alla för att kolla att alla var ok. Nyheterna på webben funkade och efter ett tag/timmar så bestämde de flesta att försöka ta sig hem. Många gick hela vägen eftersom tunnelbanan, bussar och tåg var stoppade. Efter ett tag fick vi tag på en taxi och kom hem. Månaderna efter så började många fler att pendla med cykeln istället för tunnelbana. Imponerad att alla i UK och speciellt London inte lät sig kuvas, även om det tog ett tag tills att allt var tillbaka till 'normalt' läge.
Stay safe, gonatt.
DSC_9783.JPG

Tillbaka
Topp