• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 11/9 “ Eller 9/11 kanske passar bättre idag...”

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
5BE5E381-9BEF-4EC4-BDC2-8D778B5DB10F.jpeg
Ingen Chianti men ngt Italienskt och chark blev det i alla fall!! Skål!!
9CC16CAE-0B32-4360-A630-894C2C1EADA9.jpeg
Inte dumt det heller :)
Skål!
 

Timer

Panerai
Trevlig fredag och helg!
IMG_20200911_183320.jpg


Minns 9/11 mest som att jag inte var förvånad, hur konstigt det än låter. Det hade varit "in the making" länge, i den allt mer uppskruvade antiamerikanska terroristretoriken samt andra, mindre dåd (WTC-bombningen på 1990-talet t ex).

För personlig del minns jag att jag då genomgick en tuff period med dödsfall i släkten, och kunde inte riktigt ta in den stora tragedin. Den lilla världen stod i vägen för den stora. Men självklart förändrades världen, mer än man kunde föreställa sig just då.
 

Urtyp

Audemars
Strax under 4 timmar kvar.. Kom igen nu!! Det var länge sen vi nådde 10
sidor!!! :)

Ok, jag hjälper till med den här vimpeln som jag fortfarande har kvar.
Köpt efter besök på 107:e våningen i ett av tornen, kommer ej ihåg vilket då detta var typ på forntiden och jag var blott 14 år gammal.
Glömmer aldrig när jag stod med darrande ben vid fönstren (som gick ner till golvet) och kollade på prickarna nedanför som var bilar.
wtc-vimpel.jpg
 
Topp