Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har mer en grej med fiskmåsar, skiter på allt och alla...Jag har märkt att jag ofta är arg över något i mina trådar..
Men nu är jag riktigt förbannad... Man blir det när man inte får sova ordentligt....
Jag vill dräpa alla SKATJÄVLAR inom räckhåll.. Det finns inget ljud som får mig mer uppretad än deras jävla skränande... Tror de är här och jävlas för att jag brukar ta bort deras bon..
Nu kläcker de sina ungar någon annanstans och sen kommer de hit och skränar så fort solen går upp!! Men det tar slut idag..!
![]()
Jag är combat ready.. Frågan är om man ska ta de jävlarna med spin eller no spin?....
Skämt åsido.. Lite overkill för att jaga skator... Men det är dags att göra något åt de där flygande hyenorna.. Får bli blåsrör eller slangbella...;-)
Ha en härlig helg mina vänner! Ta hand om er!!
Man får gratulera på bemärkelsedagen!Firar 41-årsdagen med familj och min CW. Önskar eder alla en härlig helg och student här ifrån Dalarna![]()
![]()
Grattis till studenten, en av livets fina milstenar!Nu har jag sprungit ut
![]()
![]()
Stort grattis Tobias!Nu har jag sprungit ut
![]()
![]()
Faktum är att det är mycket enklare nu när man bara tar av hörapparaterna.Lär känna din fiende så du vet hur du ska förgöra honom. Tror det är ett gammalt japanskt ordspråk, som kan vara vägen mot en lösning. Har ni katter, kan det vara de som tagit deras ungar. Då brukar skator gå igång extra aggressivt. Katten själv brukar ligga lugnt med stängda öron och vifta på svansen. Själv vaknar jag av mer skönsjungande fåglar. Det är ljuvligt. Morsan kunde stå blickstilla i flera minuter med ena handen på dörrhandtaget till altandörren, för att plötsligt rusa ut och vifta yvigt med armarna. Hon tyckte det var roligt och hon skrattade gott när hon såg att jag såg. Effektivt var det för rädda blev de. Du kan prova den tekniken, men allt hänger på accelerationen. Deras stillhet och ro måste blixtsnabbt övergå i fara och kaos. Trevlig helg @RicVin och alla ni andra!
- Va f-n, nu hör jag en skata här utanför....
![]()
Tack så mycket!Stort grattis Tobias!
Jag tackar!Grattis till studenten, en av livets fina milstenar!
Inte så annorlunda faktiskt. Det blev helt okej!Hur skall den utspela sig i dessa tider? Beklagar verkligen att ni inte får en vanlig student. Hoppas du trots allt kan sjunga om dess lyckliga da’r!
Välkomponerat!En fredag med accenter minsann.
![]()