• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 12/6 ”Nu har de skitit i det blå skåpet...NU ÄR DET KRIG!!”

Trevlig helg!
20200612_124336-01.jpeg

Lär känna din fiende så du vet hur du ska förgöra honom. Tror det är ett gammalt japanskt ordspråk, som kan vara vägen mot en lösning. Har ni katter, kan det vara de som tagit deras ungar. Då brukar skator gå igång extra aggressivt. Katten själv brukar ligga lugnt med stängda öron och vifta på svansen. Själv vaknar jag av mer skönsjungande fåglar. Det är ljuvligt. Morsan kunde stå blickstilla i flera minuter med ena handen på dörrhandtaget till altandörren, för att plötsligt rusa ut och vifta yvigt med armarna. Hon tyckte det var roligt och hon skrattade gott när hon såg att jag såg. Effektivt var det för rädda blev de. Du kan prova den tekniken, men allt hänger på accelerationen. Deras stillhet och ro måste blixtsnabbt övergå i fara och kaos. Trevlig helg @RicVin och alla ni andra!

- Va f-n, nu hör jag en skata här utanför....

5FC7A0E1-AF8B-4531-B69B-DB43EF6AB6CB.jpeg

Lär känna din fiende så du vet hur du ska förgöra honom. Tror det är ett gammalt japanskt ordspråk, som kan vara vägen mot en lösning. Har ni katter, kan det vara de som tagit deras ungar. Då brukar skator gå igång extra aggressivt. Katten själv brukar ligga lugnt med stängda öron och vifta på svansen. Själv vaknar jag av mer skönsjungande fåglar. Det är ljuvligt. Morsan kunde stå blickstilla i flera minuter med ena handen på dörrhandtaget till altandörren, för att plötsligt rusa ut och vifta yvigt med armarna. Hon tyckte det var roligt och hon skrattade gott när hon såg att jag såg. Effektivt var det för rädda blev de. Du kan prova den tekniken, men allt hänger på accelerationen. Deras stillhet och ro måste blixtsnabbt övergå i fara och kaos. Trevlig helg @RicVin och alla ni andra!

- Va f-n, nu hör jag en skata här utanför....

5FC7A0E1-AF8B-4531-B69B-DB43EF6AB6CB.jpeg
Vi har katt. Men han är 17 år och de verkar inte tycka att han utgör ngn fara längre. De sitter ngn meter ifrån honom och skränar. Nä... Jag ska skjuta dom jävlarna!!! :)

Släng ut bröd spetsat med sprit sen blir dom fulla då kan du ta dom,och göra va du vill :)
Hehe... Den varianten körde vi med när jag var barn. Men på måsar. De fick skitdålig avståndsbedömning så när de skulle landa på vattnet så vek de liksom in vingarna för tidigt så det blev ett jävla plask och en förvånad mås när de kom upp till ytan..:)

FA356233-07BB-4DB1-B219-6C1EFC36A43E.jpeg
Fråga en krigsman om denna typ av krigföring! Riv eventuella bon, och få bort pinnar och skit. Ta sedan fram luftgeväret och ställ klockan tidigt på morgnarna. Skjut inifrån utan att visa dig. Dom flyttar. Jag vet!
Go helg klockomaner önskar jag och min tooliga Traverse Alpha.

Släng ut bröd spetsat med sprit sen blir dom fulla då kan du ta dom,och göra va du vill :)
Va en bonde som sa det engångs
Hehe... Den varianten körde vi med när jag var barn. Men på måsar. De fick skitdålig avståndsbedömning så när de skulle landa på vattnet så vek de liksom in vingarna för tidigt så det blev ett jävla plask och en förvånad mås när de kom upp till ytan..:)
Haha ja :)
Snus brukar ge effekt på dom med när dom fångar den.

Tillbaka
Topp