Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag åker strax hem och byter till Bvlgari! Så klart man ska köra det idag!Bvlgari Friday
![]()
Föredömligt, din guld Bvlgari kommer sitta som ett smäck en sådan här varm och skön sommardag. Åk hem, byt om och korka upp en flaska välkyld italiensk Prosecco (självklart) att avnjuta till, blir inte bättre än såJag åker strax hem och byter till Bvlgari! Så klart man ska köra det idag!
Jag ska inte säga emot dig där!!Föredömligt, din guld Bvlgari kommer sitta som ett smäck en sådan här varm och skön sommardag. Åk hem, byt om och korka upp en flaska välkyld italiensk Prosecco (självklart) att avnjuta till, blir inte bättre än så![]()
Jag har upptäckt att Doxa lockar. Don't you forget me!Bra skrivet! Vill också att vi ser alla de med depressioner som försöker få näsan över vattenytan varje dag. Tänk också på all god vänskap som sjuknat in i olösta konflikter. Begrav stoltheten. Slutligen tänker vi på alla som inte upptäckt DOXA. Trevlig turkos helg alla!
![]()
Ha ha, med 5 år åt att fundera till 0,06 sekunder till att fatta beslut vet man aldrig när eller om det händer. Hittills känns den bra, men jag lyckas inte få bort länken. Jag är sugen på att prova det turkosa gummibandet. Jag håller på som bäst just nu med att läsa på om Doxa och man blir inte mindre intresserad ju mer man vet. DOXA är riktigt bra kvalitet och kult för pengen.Jag har upptäckt att Doxa lockar. Don't you forget me!
Grym klocka!Trevlig fredag!
Semester, fredag varje dag
![]()
Jag förstår, ibland på jobbet är det stundtals lägen där det är lämpligt att tona ned klockan en smula. Skönt att den finns tillgängligt efter jobbetJag ska inte säga emot dig där!!
Valde att inte ta den på morgon då jag satt i ett ekonomiskt möte på förmiddagen där jag kände att komma med den klockan skulle kanske inte se så bra ut när man ska förklara varför ett kommande ingrepp kommer kosta över miljonen
Ja vad jag har privat på armen ska väl inte läggas till grund för arbetet men det kan vara olämpligt!
Men nu är mötet klart så nu är det fritt fram att välja dinka och dryck![]()