Trevlig helg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man ser verkligen var den fått sitt smeknamn ifrån!Nyförvärv!![]()
![]()
Trevligt med en fredags-Polar!Fredag!
![]()
”Skit”snyggtSista bilden för nu vandrar den vidare västerut. Trevlig fredag! Vad gillar ni toapappret?
![]()
Hur vet du att den vandrar västerut när du spolat ner den?Sista bilden för nu vandrar den vidare västerut. Trevlig fredag! Vad gillar ni toapappret?
![]()
Sverige lutar. Redan på istiden rann vattnet från Stockholm längs Mälaren, Hjälmaren, Vättern, Vänern och ut norr om Göteborg. Jag kände på mig att den skulle komma. Kommentaren alltså!Hur vet du att den vandrar västerut när du spolat ner den?![]()
Där bor man bra. Inte världens enklaste ställe att lägga till vid om man kommer sjövägen. Enjoy!Skål på Er!!
![]()
Rummet heter ”Knight commander”
Känns rätt coolt när man ber bartendern sätta drickat på rummet.
Vi hörde en som bodde i ”Prinsessan på ärten”... Jag valde rätt!!
![]()
Detta är taket ovanför sängen.. Helt OK för ett gammalt U2 fan..
![]()
Det kommer lite badbilder senare...
![]()
Men nu är det dags för ...
![]()
Tar du fram den rullen en gång per år?Sista bilden för nu vandrar den vidare västerut. Trevlig fredag! Vad gillar ni toapappret?
![]()