• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/2 ”Happy Valentines”...

Första bytet
EFC68924-9B1D-4E7A-8F9F-6E943CE3251B.jpeg

Har avnjutit 2/3 av vår allahjärtansmeny.
Till entré var det jordärtskockspure med Kalixrom och bacon.

20200214_193932.jpg

Lägg märke till hur löjromen matchar PO:n. ;)

Huvudrätten blev en favorit i repris, förälskade havskräftstjärtar som vi åt första alla hjärtansdagen efter vi träffats.

20200214_193958.jpg

Notera att jag downsajsat klockan från största till minsta herrklockan vi har.

Till detta dracks en medmåttig budget-champagne...

20200214_192750.jpg

Fådda flaskor skall inte underskattas, prisvärd om man inte själv betalat. :)

Jag har bytt klocka till turkos Doxa. Samtidigt lyssnar jag på LP-skivor (ni som är lite äldre fattar). ELO (Electric light orcestra) och filmmusiken till Sound of music. Bjuder på en dagsgammal solskadad lekfull bild.
875293AD-F176-4DF7-A2BB-75D9CA7C6411.jpeg
5B7B890E-3B0C-4504-B2FD-A0AEA97ED357.jpeg

Senast ändrad:
Själv åt jag sallad med savoykål, gurka, tomat och purjolök som jag glömde framme i morse. Tanken var att den skulle ha ätits till lunch men dagsljummen sallad kryddad med kung markattas olivolja, örtsalt och svartpeppar funkade också. Grattis till alla som älskar någon och som är älskad av någon.

Senast ändrad:
Fin! Blir bratten kvar på forumet eller lämnar den? :)
Den lämnar till grannlandet. Den är min mest använda klocka i sentid och går fint som f-n så jag kommer att ångra mig men får lite stålar till att betala en ny duschbrunn m.m i min lilla lya. Jag är tacksam över att jag ägt den så tack.

Den lämnar till grannlandet. Den är min mest använda klocka i sentid och går fint som f-n så jag kommer att ångra mig men får lite stålar till att betala en ny duschbrunn m.m i min lilla lya. Jag är tacksam över att jag ägt den så tack.
Okej! Den kommer glädja nästa ägare, det är jag säker på :) Mycket fin klocka. Kommer bli en Chronomat igen, den ska jag behålla! ;)
Trevlig helg på dig!

Tillbaka
Topp