En del kan hålla sig, minsannTar du fram den rullen en gång per år?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En del kan hålla sig, minsannTar du fram den rullen en gång per år?
Det pimpades på jobbet. Jag visste inte ens att den typen av toarulle fanns.Tar du fram den rullen en gång per år?
Den som spar hen har.En del kan hålla sig, minsann![]()
En riktig drömklocka!
Sverige lutar. Redan på istiden rann vattnet från Stockholm längs Mälaren, Hjälmaren, Vättern, Vänern och ut norr om Göteborg. Jag kände på mig att den skulle komma. Kommentaren alltså!![]()
Det tackar vi för. Det vore kul att mäta snitthastigheten.Håller utkik, bor vid Öresund.![]()
Din alla hjärtans dag-present?![]()
Happy fredag allihop!
Ja. Till mig själv. Från mig själv. Inte klockan då alltså för den hade jag sen gammalt.Din alla hjärtans dag-present?
Fin! Blir bratten kvar på forumet eller lämnar den?Jag har bytt klocka till turkos Doxa. Samtidigt lyssnar jag på LP-skivor (ni som är lite äldre fattat). ELO (Electric light orcestra) och filmmusiken till Sound of music. Bjuder på en dagsgammal solskadad lekfull bild.
![]()
![]()
Den lämnar till grannlandet. Den är min mest använda klocka i sentid och går fint som f-n så jag kommer att ångra mig men får lite stålar till att betala en ny duschbrunn m.m i min lilla lya. Jag är tacksam över att jag ägt den så tack.Fin! Blir bratten kvar på forumet eller lämnar den?![]()
Okej! Den kommer glädja nästa ägare, det är jag säker påDen lämnar till grannlandet. Den är min mest använda klocka i sentid och går fint som f-n så jag kommer att ångra mig men får lite stålar till att betala en ny duschbrunn m.m i min lilla lya. Jag är tacksam över att jag ägt den så tack.
Detsamma. Verkligen!Okej! Den kommer glädja nästa ägare, det är jag säker påMycket fin klocka. Kommer bli en Chronomat igen, den ska jag behålla!
Trevlig helg på dig!
Kröser? Är det lingon?Fredag med kröser i god dryck.
![]()
Jodå, det är det i Småland.Kröser? Är det lingon?
Tack, då lärde jag mig något nytt. Folkbildande.Jodå, det är det i Småland.
Där ser man. Det visste inte jag som bor mitt i de småländska skogarnaJodå, det är det i Småland.