• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 14/2 ”Home sweet home!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Makalöst skönt att vara hemma i Svedala igen. Än skönare att det är veckans skönaste dag FREDAG!!!
Håller ni inte med?? Även om man är lite schleten på fredagen så är det en härlig känsla när eftermiddagen kommer!!
Kände för lite Planet Ocean idag. Längtar lite till det är dags att dra på det orange gummit!!
IMG_4542.jpeg

Förresten! Ni glömmer väl inte bort att fixa blommor och ngt gott till äkta hälften idag?
Inga problem för min del att komma ihåg blommorna i alla fall. Har köpt blommor varje fredag sen tidernas begynnelse. Råkade köpa blommor en onsdag för något år sedan. Blev inget bra… Frugan var helt säker på att jag gjort ngt fuffens.. Ville ju bara rationalisera lite för att slippa handla till helgen.
Det gör jag aldrig om!!!

❤️Ta hand om er och era nära och kära lite extra en dag som denna!!❤️

TGIF!

Redan FREDAG, känns riktigt bra faktiskt, ljusare börjar det bli också, både på morgon och på eftermiddagarna, känns ändå som att våren är på G, även om det är jävligt lite tyvärr! Men, men, man får vara glad åt det lilla så länge man själv och ens nära får ha hälsan kvar!

Helgen som kommer kommer att i Auktionens tecken, har tydligen lovat Los Tantos att jag skulle följa med på en auktion på lördag. Jag kan inte komma på att jag lovat det, men Los Tantos var så säker på sin sak så det kan väl hända att hon frågade mig när jag låg och sov, och i något svagt ögonblick frågade hon om jag ville följa och jag har svarat JA, utan att veta vad hon frågade; He,He!

Ta hand om era nära och kära idag ❤️

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5725.png

Senast ändrad:
IMG_3100.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 14 februari. Valentine har namnsdag och Olympiska vinterspelen 1952 invigs i Oslo av prinsessan Ragnhild av Norge. Men det är historia. Idag är det Valentine` s Day som gäller. Ta nu verkligen hand om alla era nära kära under dagen. Ha’re bäst och ha en riktigt trevlig helg//🧐

TGIF!

Redan FREDAG, känns riktigt bra faktiskt, ljusare börjar det bli också, både morgon och på eftermiddagarna, känns ändå som att våren är på G, även om det är jävligt lite tyvärr! Men, men, man får vara glad åt det lilla så länge man själv och ens nära får ha hälsan kvar!

Helgen som kommer kommer att i Auktionens tecken, har tydligen lovat Los Tantos att jag skulle följa med på en auktion på lördag. Jag kan inte komma på att jag lovat det, men Los Tantos var så säker på sin sak så det kan väl hända att hon frågade mig när jag låg och sov, och i något svagt ögonblick frågade hon om jag ville följa och jag har svarat JA, utan att veta vad hon frågade; He,He!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5725.png
Här hemma har vi ofta diskussioner om just sånt här… Vi har ett nytt system sen några år. Antingen bestämmer vi att vi bara ”pratar” om en sak. Eller så är vi överens om att vi ”bestämt” den samma. Har vi bara pratat om det så är det inte bestämt och då kan jag inte få på pälsen.

Här hemma har vi ofta diskussioner om just sånt här… Vi har ett nytt system sen några år. Antingen bestämmer vi att vi bara ”pratar” om en sak. Eller så är vi överens om att vi ”bestämt” den samma. Har vi bara pratat om det så är det inte bestämt och då kan jag inte få på pälsen.
Bra lösning det där!

• Like
Reactions: TiE
Tillbaka
Topp