• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 15/3 ”Inte fan blev det ngt igår inte...”

Lowe92

Cartier
Trevlig fredag folket! Snart tar vi helg.
15526328001061979328265304288804.jpg
 

Husse

Patek
Go fredag och trevlig helg på er alla härliga KSare!
Jo min fru är också lärare!
När jag hämtade henne på jobbet i går, klev hon in i bilen och luktade nybakad pizza!
Naturligtvis hade dom använt Pi för olika beräkningar av pizzan!
Men jag fick ingen pizza!
Det enda jag fått ut av gårdagen är träningsvärk i vaderna...
Matchar skjorta med GMT-visaren i dag :)
0C3143BF-C681-4E77-8DBD-AECF106E90C1.jpeg
 

Sideshow Bob

Cartier
Vad kunde passa bättre för ens 300:e inlägg än vår kära fredagstråd :) Är fortfarande en n00b i sammanhanget, men man måste imponeras av påverkan detta forumet har på ens intresse, jag skulle ”aldrig sälja/byta” den första finare klockan jag köpte, TagHeur Grand Carrera. Nu bara 2 år senare har man även hunnit gå igenom Rolex 114060, Casio terroristen, Vostok, Seiko Padi, Rolex 116613LN, Vintage Seiko och nu sista Rolex 116710BLNR (Batman) :) Tar inte upp plats i fredagstråden med bilder på allt, det får komma något sådan kring inlägg 1000, vem vet vad man hunnit igenom då? ;)
86C6D21B-8B99-476D-B8F7-6316C6673C9A.jpeg

Som vanligt ett stort tack till @RicVin för att du håller igång fredags nöjet, önskar dig och alla andra KS:are en riktigt trevlig helg :)
 
Senast ändrad:
Topp