• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 17/1 ”Vad tusan ska man göra i helgen?..!?”

herrstilen

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Debut här. Sitter för närvarande och nervar över en auktion
20200118_171923.jpg
Jäklar den var cool!
 

Caravelle33

Vacheron
952BD480-76E3-40F4-9DE7-CA497B7ECCC7.jpeg
Ingenting!! Vi har ingenting planerat!!
Helgen ligger som oskrivna ark i ett block framför oss....
5141FA65-9284-437E-9596-B4EA6E9A1FB3.jpeg

Det där var ju lite poetiskt... Eller hur?..;-)
Tycker det är rätt skönt att ha en helg helt ”ren”.. Riktigt avkopplande. Men.. MEN!!! Det kan vara farligt också!! Det är ju så att ”hon”..Frun.. Den kreativa... Hon kan bli rastlös. Det är INTE bra!! Då hittas det på projekt som kan hålla en sysselsatt flera helger på rad... Nä.. Får fan snabbt hitta på ngt så man slipper rensa ngn garderob eller måla om på övervåningen....
Vi hörs!!!
Precis så blev det här hemma. Efter att ha varit nere i Södertälje för att köpa förnstergaller och en sväng förbi båten för att kolla att den klarat blåsten så hämtade jag barnbarn, köpte lammkotletter och såg fram emot en lördag i soffan. Kom hem och fick höra att frugan bestämt att vi skall avfrosta samtliga 3 frysar. Sånt gör man väl bara när det är minusgrader utomhus! Men det lönar sig inte att argumentera. En frys är i vart fall klar.
 
Ingenting!! Vi har ingenting planerat!!
Helgen ligger som oskrivna ark i ett block framför oss....
5141FA65-9284-437E-9596-B4EA6E9A1FB3.jpeg

Det där var ju lite poetiskt... Eller hur?..;-)
Tycker det är rätt skönt att ha en helg helt ”ren”.. Riktigt avkopplande. Men.. MEN!!! Det kan vara farligt också!! Det är ju så att ”hon”..Frun.. Den kreativa... Hon kan bli rastlös. Det är INTE bra!! Då hittas det på projekt som kan hålla en sysselsatt flera helger på rad... Nä.. Får fan snabbt hitta på ngt så man slipper rensa ngn garderob eller måla om på övervåningen....
Vi hörs!!!

952BD480-76E3-40F4-9DE7-CA497B7ECCC7.jpeg

Precis så blev det här hemma. Efter att ha varit nere i Södertälje för att köpa förnstergaller och en sväng förbi båten för att kolla att den klarat blåsten så hämtade jag barnbarn, köpte lammkotletter och såg fram emot en lördag i soffan. Kom hem och fick höra att frugan bestämt att vi skall avfrosta samtliga 3 frysar. Sånt gör man väl bara när det är minusgrader utomhus! Men det lönar sig inte att argumentera. En frys är i vart fall klar.

Jag förebyggde genom att läsa upp Trådstarten i fredags. Helt plötsligt va arbetsamma spontanplaner off-limits! (Vadå!? Så skulle jag ALDRIG göra!!) Genidrag!

Antar jag får äta upp det nästa helg..
5EEC7E4F-146B-4C02-83E7-B3CFFE8A0BC2.jpeg
 
Topp