skyseeker
Guld
Då är det ok att vara kattServeringspersonalen i den här kattrestaurangen kör Rolex!![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då är det ok att vara kattServeringspersonalen i den här kattrestaurangen kör Rolex!![]()
![]()
Allt för tian!Nio sidor! Uppdatering: sorterar papper en fredagskväll som denna!
![]()
Den Timexen är riktigt trevlig... men har alltid varit slutsåld när jag varit på hugget. Nu har jag för egen del kallnat lite.... men den är fortfarande fin. Som KG, prisvärda budgetklockor.Boostar tråden och självförtroendet för timexen...
![]()
Du är en Rolex du är en Rolex![]()
Verkar ju vara samma briljanta datumväxlingDen Timexen är riktigt trevlig... men har alltid varit slutsåld när jag varit på hugget. Nu har jag för egen del kallnat lite.... men den är fortfarande fin. Som KG, prisvärda budgetklockor.![]()
Japp, glider sakta och elegant över datumskiftet.Verkar ju vara samma briljanta datumväxling![]()
Medelst vridring? Kronografen ser ut att vila.IWC är en godkänd tidtagare till broccoligratäng på fredagskvällen...
![]()
Boostar tråden och självförtroendet för timexen...
![]()
Du är en Rolex du är en Rolex![]()
Budget jao!Den Timexen är riktigt trevlig... men har alltid varit slutsåld när jag varit på hugget. Nu har jag för egen del kallnat lite.... men den är fortfarande fin. Som KG, prisvärda budgetklockor.![]()
Ja faktiskt, denna gång snurrade jag vridringen.Medelst vridring? Kronografen ser ut att vila.
Som tur ärJapp, glider sakta och elegant över datumskiftet.
Inte med en smäll och exakt på tolvslaget, sådär som det kan göra på Omega och Rolex.
Ber om ursäkt för usel bild!Budget jao!
Denna är billig men kul!![]()
![]()
En Atlantic kan inte bli dålig på bildBer om ursäkt för usel bild!
Svårt val!Här funderas det på morgondagens klocka. Knut Gadd, Lagonda eller Ray, en dag till.
![]()
Tror tyvärr att 9 inlägg till kan bli tajt...Klockbyte. Lös tio nu
![]()
Var har de kommit så mycket snö ? Ser underbart ut.Såja, grävt oss in till stugan. All is good![]()
![]()
![]()
Hemavan. 125 cm nuVar har de kommit så mycket snö ? Ser underbart ut.
Lagondan sitter på armen.Svårt val!
Gillar både KG och Ray, kör på Lagonda!![]()
Mycket vacker patina på den tavlan!Lagondan sitter på armen.![]()
Ja, mycket fin. Dessutom har tavlan ett väldigt vackert metalliskt skimmer som aldrig kommer fram på bild.Mycket vacker patina på den tavlan!
Svårt att ge vissa tavlor rättvisa på bild!Ja, mycket fin. Dessutom har tavlan ett väldigt vackert metalliskt skimmer som aldrig kommer fram på bild.
Grymt ! Brukar vara en del i tärnaby, måste upp nu !!Hemavan. 125 cm nu![]()