Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hemma med nykomlingenIväg o träffa en forumbroder, förhoppningsvis nytt med mig hem
![]()
Mycket bra valTredje gången gillt som de säger! Vid tre olika tillfällen har vi besökt klockbutiker tillsammans och idag satt den.
Jag hade redan spanat in denna åt henne för jag trodde den skulle falla väl i smaken och vara precis perfekt storleksmässigt. Jag hade rätt!
En 32mm Sjöö Sandström royal steel blev det tillslut.
![]()
Sambon är mycket nöjd![]()
Den klockan asså, vilken pjäs!
Om gud vill och röven håller...Får ju dra mitt strå till stacken.. Blir det 10 sidor idag?..
![]()
Tänkte samma sak. Satt och funderade på vad som gör den så dyr. Men jag tycker ju – fast jag bara sett den på bild och video – att den verkar extremt välgjord med en egen och väldigt tilltalande design.Den klockan asså, vilken pjäs!
Ja sambon kollade först lite åt Certina och Tissot. Inget fel på dom men ville gärna ge henne någonting finare ändå. Dom kändes inte heller helt rätt när hon testade.Mycket bra val![]()
Så långt från kattastrof man kan komma...Serveringspersonalen i den här kattrestaurangen kör Rolex!
![]()
Trögt nu men vad är väl en fredagstråd utan the INOX!?
![]()
Här funderas det på morgondagens klocka. Knut Gadd, Lagonda eller Ray, en dag till.Serveringspersonalen i den här kattrestaurangen kör Rolex!![]()
![]()