Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt strap! Vart fan sugen på ettGod fredag vänner! Jag får nog ta alkoholfritt ikväll och spara mig för imorgon, träningen kallar. Kanske det bara blir ett glas vin...kanske två.
Men det förstör inte fredagsfeelingen. Speciellt inte med nytt strap!
![]()
BILL O BOB!Trevlig helg @RicVin vänner, sökmotorer och troll!
Idag har jag nackspärr, hade problem att ta mig in i bilen i morse... så idag ska jag jaga naprapat/kiropraktor/massör....
![]()
Med anledning av att fredagstråden till stor del handlar om alkohol så påminner jag om att det finns hjälp!
Ring 08-642 26 09 om ni misstänker att ni har problem med alkohol. AA.se
![]()
För mig är det lite tillbaka till ruta ett - ett skyltfönster i Milano bidrog till att väcka mitt klockintresse bortom seikodykare. Har däremot haft samma upplevelse på GTG, handleden kändes plötsligt som en fjortonårings... Nu är jag dock gammal nog att strunta i sånt. 590 tror jag vore ett fint insteg men gissar samtidigt att detta är en tillfällig knäpp under SIHH-veckan för min del, vågar knappt klicka in på k&sFan har du också åkt dit på de där! Kommer ihåg när jag reggade mig här och för första gången fick se en Panerai. Vilken ful skapelse!
Testade en på GTG och skrattade lite inombords åt samma känsla.
Sen ser man dom om och om igen här på forumet. Nu funderar jag på vilken som är ett bra insteg![]()