• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/10 ”Ibland får man perspektiv på livet”...

Livet är oförutsägbart. Något vi dock vet är att efter torsdag så kommer fredag. Ta hand om er på bästa sätt. Trevlig helg!
20201002_082023.jpg

Senast ändrad:
Tyvärr så har även jag drabbats av samma mardröm som @RicVins vän. Även om smärtan alltid finns där så finns hjälp att få. Spädbarnsfonden arbetar aktivt för att hjälpa drabbade anhöriga samt försöker förmå regionerna att införa fler preventiva åtgärder för att minska barnadödligheten.

IMG_20201002_083308.jpg

Ta hand om er!

Ta hand om era vänner så gott det går @RicVin Jag vet inte om det handlar mest om markservice i ett sånt här läge och att bara vara tillgänglig och närvarande. Det finns absolut inget man kan säga som gör den minsta skillnad.

Trevlig helg kompisar!
20201002_075013.jpg

Edit: jag och damen har fått två missfall (båda tidiga) och det sätter verkligen perspektiv på livet.

Ta hand om varandra!

Jag beklagar verkligen. Har varit igenom samma och det är svårt att förklara hur man kan sakna någon så mycket som man aldrig fick träffa. Hur det som aldrig kom att hända upptar så mycket av ens tankar, även en lång tid efteråt. Man gläds åt att se hur de barn som finns i ens närhet växa och bli egna individer. Följer när de går igenom livets fallgropar och lyckopiller, men samtidigt med ett svep av vemod över vad som hade kunnat vara.

Fått nytillskott i familjen
90A82AAA-1E9E-473C-A994-3CBC772C3AC8.jpeg

Det bästa med KS, att man får vara med på ett litet hörn och dela glädjen. Stort grattis till den nya familjemedlemmen och njut.

IMG_20201002_082632.jpg

EDIT: @Lord_tito88 Jag beklagar verkligen. Det är verkligen helt ofattbart hur grymt livet kan vara :( Tack för att du lyfter att det finns stöd att få av andra som har varit i en liknande situation.

Senast ändrad:
Här sitter jag och självömkar över att ha ännu en vobbadag. Nu känner jag mig betydligt mer tacksam över den där högst levande snorhögen som klänger på mig. Jag skulle inte klara mig utan mina små.
Idag fick han välja klocka. Från orange till orange.
20201002_084743.jpg

Ta hand om era vänner så gott det går @RicVin Jag vet inte om det handlar mest om markservice i ett sånt här läge och att bara vara tillgänglig och närvarande. Det finns absolut inget man kan säga som gör den minsta skillnad.

Jag beklagar verkligen. Har varit igenom samma och det är svårt att förklara hur man kan sakna någon så mycket som man aldrig fick träffa. Hur det som aldrig kom att hända upptar så mycket av ens tankar, även en lång tid efteråt. Man gläds åt att se hur de barn som finns i ens närhet växa och bli egna individer. Följer när de går igenom livets fallgropar och lyckopiller, men samtidigt med ett svep av vemod över vad som hade kunnat vara.

Det bästa med KS, att man får vara med på ett litet hörn och dela glädjen. Stort grattis till den nya familjemedlemmen och njut.

IMG_20201002_082632.jpg
Tack. Minnena sitter kvar från första ultraljudet när man såg det lilla riskornet slå.

Den dagen då någon liten krabat kommer till oss är den så efterlängtad. Förhoppningsvis kommer det en inom tre år :angel:

Tillbaka
Topp