Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis!Fått nytillskott i familjen![]()
Grattis!Fått nytillskott i familjen![]()
Stort grattis, fantastiskt med nytillskott i familjen!Fått nytillskott i familjen![]()
Trevlig helg kompisar!![]()
Edit: jag och damen har fått två missfall (båda tidiga) och det sätter verkligen perspektiv på livet.
Ta hand om varandra!
Fått nytillskott i familjen![]()
Sort grattis!! Härligt hårFått nytillskott i familjen![]()
Tack. Minnena sitter kvar från första ultraljudet när man såg det lilla riskornet slå.Ta hand om era vänner så gott det går @RicVin Jag vet inte om det handlar mest om markservice i ett sånt här läge och att bara vara tillgänglig och närvarande. Det finns absolut inget man kan säga som gör den minsta skillnad.
Jag beklagar verkligen. Har varit igenom samma och det är svårt att förklara hur man kan sakna någon så mycket som man aldrig fick träffa. Hur det som aldrig kom att hända upptar så mycket av ens tankar, även en lång tid efteråt. Man gläds åt att se hur de barn som finns i ens närhet växa och bli egna individer. Följer när de går igenom livets fallgropar och lyckopiller, men samtidigt med ett svep av vemod över vad som hade kunnat vara.
Det bästa med KS, att man får vara med på ett litet hörn och dela glädjen. Stort grattis till den nya familjemedlemmen och njut.
![]()