• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/10 ”Ibland får man perspektiv på livet”...

Livet är outgrundligt. Ta hans om er, och era nära o kära. Kram klocklovers :heart:
DFB8D0E1-722E-49E5-9206-2D07C7343138.jpeg

Vissa dagar gnäller man livet ur sig för att man inte får in all utrustning man vill ha i bilen för ngn varit för snål när de räknat fram en ny bilpolicy..
Andra dagar får man höra att nära anhöriga just förlorat ett barn helt oväntat.
Vet inte hur jag själv skulle klara något sådant..
Spelar ju ingen roll om barnen är utflugna och vuxna. Det ska liksom inte gå till på det sättet!..
08F84702-6ED3-46D8-A198-8628792AE105.jpeg

Ni som har barn, se till att tala om för dem att de är ert allt så ofta ni kan. Typ hela tiden!!
Ni som fortfarande ÄR barn se till att krama era föräldrar så ofta ni kan. Typ hela tiden!!
Man vet fan inte vad som kan hända eller när det händer....
Ta hand om er!!!
Fint skrivet!:heart: Jag har två små, en dotter på snart 7 år och en son på snart 14 månader. Jag har dagligen i flera år sagt till min dotter att hon är mitt stora hjärta, något jag även kommer gravera på baklocket på min 16610 som hon kommer få en vacker dag. Den har suttit på armen när jag gifte mig för 10 år sedan, på dotterns dop m.m. Sonen får höra samma och han kommer få något annat skoj när jag kommer på vad det ska bli, kanske min 16570 om den får stanna.

Senast redigerad av en moderator:
9AAF46C7-9D19-48E2-A7BF-5D7E6158EC5D.jpeg
10B834A4-45BD-49F4-80C0-2665FB10184E.jpeg
Trevlig fredag alla @RicVin och alla klockälskare! Själv skall jag för ovanlighetens skull vara ledig hela helgen, krogarna får klara sig utan mig. Anledningen är torrsättning av Luminor Marina på lördag men jag har en del förberedelser att göra innan dess. Jag skall passa på att ta hem alla barnbarnen över helgen så dom kan bo hos oss till på söndag. Jag har varit på för många barnbegravningar där vänner förlorat sina allra käraste i åldern spädbarn till tonåringar och det är något jag önskar att alla kunde få slippa.
Trevlig helg på er!

Tillbaka
Topp