• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/2 ”Har storleken verkligen ingen betydelse?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det verkar tamejtusan inte bättre..
Tog mig friheten att skruva på ett par länkbitar på frugans Explorer igår. Hon fick den i julklapp för ett gäng år sedan och använde den dagligen länge. Sen fick hon lite kommentarer från elever på jobbet och började tycka det var lite pinigt att bära klockan på skolan. Nu har hon ju lite annat och välja på så denna har fått vila mycket. Tyckte lite synd om den så jag tänkte att jag provar väl den lilla luringen.
7CFF078A-1C2F-4D74-B224-2E65E84BB431.jpeg

Den sitter ju för jävla bra om jag får säga det själv. Snygg är den också trots lite battle scars..
Har testat den på Nato ngn gång tidigare men tyckt den varit för liten. Men det var en helt annan sak med länken. Fan vet om hon nånsin får tillbaka denna?..
Det är ju nästan 1 cm skillnad i diameter på Explorern och min PO jag hade dagen innan.
IMG_0416.jpeg
IMG_0406.jpeg

Men som rubriken säger eller i alla fall antyder, storleken har banne mig ingen betydelse. De funkar båda två!!
Nog om detta!! I helgen blir det ett jävla rajraj!! Fredag blir det till att göra stan osäker med frugan och lördag med ett gäng galningar..
Blir således dags att lufta min Panerairaj!!
IMG_0422.jpeg

Vad annars!! Ingen dum start på denna fredag heller som ni ser…

Så ha en härlig helg alla! Det ska vi ha!!
Ta hand om er därute!!

TGIF!

Go och glad, Kexchoklad! Eller NÄ, det är ju slut med sådant godis, har det som nyårslöfte att inte äta just sådant godis! Jag tillåter mig dock att äta glass i fulla lass, samt dom flesta sorters kaffebröd, men bara på lördagarna. Det har gott helt OK faktiskt, och har inte slunkit ner något otillåtet än så länge...

Och så kommer det besök, Los Tantos syster och gubbe ska tydligen sova över här i 2 nätter, blir det att stå och slava vid spisen som ett litet tjänstefolk 😁

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "

img_2472-jpeg.2462302

IMG_6918.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 2 februari 1709 räddades Alexander Selkirt från vulkanön där han tillbringat fyra år och fyra månader i sin ensamhet. Hans vistelse på ön blev senare grunden till den kända romanen The Life and Adventures of Robinson Crusoe. Nä nu är det Fredag! ! Ha ´re bäst och hemskt trevlig helg i gott sällskap med nära å kära.// 🧐

Explorern sitter fin-fint på dig @RicVin! Vilken klocka tar/får frun i byte?😏
Trevlig fredag och helg på er!
IMG_3588.jpeg
Haha!! Heter det inte typ..”Allt ditt är mitt å det som är mitt ska du ge fan i!..” 🤣
Skämt åsido, hon är så välkommen att välja när som. Men icke… Trots att hon har Explorern, en Seiko pressage, Oris, Sjöö Sandström RS mfl… Så går hon idag runt med en ”Fitbit” eller vad den nu heter på armen…
Helt ofattbart!!
Den har hon iofs också fått av mig. Fick den i julklapp på jobbet för några år sedan men aldrig använt…
Jag lovar och svär att så fort hon skriker på Explorern så skruvar jag av länkbitarna på 2 röda.
Men hoppas inte än….🤪

Tillbaka
Topp