Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen Speedy i tisdags och ingen Day-Date idag. Vart är världen på väg? Trevlig fredag alla iallafall!
![]()
Fy fy Gummo! Rätta datumet
Long time no see. ute från bankfacket efter ett år i mörker...
Absolut, det skall jag göraPosta gärna lite bilder vintråden som du hittar i lifestyle. Hade vart kul att följa ditt bygge
Wat?Oysterquartz fredagen och vintern till ära. Trevlig helg klockvänner!
![]()
Så. Jävla. Bra.Önskar KS en skön fredag och en glad helg!
![]()
Grymmaste skjortan!IWC 3227
![]()
Trevlig fredag KS!
Noterar rätt datum nu, mitt OCD tycker om digNågon som minns hur många kolor man fick för 7 öre, för länge sen?
![]()
Fasen jag höll på att missa dig. Noterar att även du kör på 30e februari. Fyfy!Trevlig helg allihopa!
![]()
Tackar! Det är ju fredagGrymmaste skjortan!![]()
Det var en dum fråga av mig. 1970 som 5-öringen är ifrån, låg de nog på 1 öre/st, men 2-öringen från 1942 borde du fått en hel strut. Jodå, jag ändrade datum direkt.Noterar rätt datum nu, mitt OCD tycker om digjag är nog för ung för frågan men kan de kostat 1öre styck tro?