Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån fin klocka förtjänar väl lite kärlekstid? Seså, ställ om dagen nuMkt meck med att ställa klockan alltså...
![]()
Har jag missat något? Nykomling eller testar du bara?![]()
Dags att utforska helgen. Trevlig helg!![]()
Premiär i fredagstrådenHar jag missat något? Nykomling eller testar du bara?
666-Fredag!
![]()
Trevlig fredag!
![]()
Inte ett enda datum rätt! Men ni ska inte skämmas allt för mkt. Jag får ju skriva fler påminnelser som gör att vi kanske, bara kanske kan nå 9 sidorFörsta och enda(?) gången jag haft åldersnoja var imorse. Tog som vanligt fredagsklockan och fick kommentaren "guld ser gubbigt ut" och kraschen var ett faktum.
![]()
Löste det med att ta min första "riktiga" klocka inköpt för nästan 10 år sedan och vips kände jag mig 10 år yngre och åldersnojan var borta.
![]()
Trevlig stålhelg till er alla.
Grym klocka Ric!Sällan har vi väl haft en vecka i Stockholmstrakten då denna Lundelldänga passat bättre?!
Snö är vackert som en dröm när den ligger still, solen skiner och temperaturen är precis så låg att det inte blir tö och slask...
Men det är faan inte kul när snöhelvetet faller i princip oavbrutet.. och dessutom flyttar sig stup i kvarten fast den landat!!!
Matchar tavla och landskap idag!!
![]()
Skotta och skida lugnt mina vänner!!