• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 2/3 ”Snön faller och vi med den..”

Mkt meck med att ställa klockan alltså...
8EED56C3-CDB6-43E8-BD47-6E1BF322C64B.jpeg

Första och enda(?) gången jag haft åldersnoja var imorse. Tog som vanligt fredagsklockan och fick kommentaren "guld ser gubbigt ut" och kraschen var ett faktum.
IMG_20180302_082612.jpg

Löste det med att ta min första "riktiga" klocka inköpt för nästan 10 år sedan och vips kände jag mig 10 år yngre och åldersnojan var borta.
IMG_20180302_082431.jpg

Trevlig stålhelg till er alla.

Första och enda(?) gången jag haft åldersnoja var imorse. Tog som vanligt fredagsklockan och fick kommentaren "guld ser gubbigt ut" och kraschen var ett faktum.
IMG_20180302_082612.jpg

Löste det med att ta min första "riktiga" klocka inköpt för nästan 10 år sedan och vips kände jag mig 10 år yngre och åldersnojan var borta.
IMG_20180302_082431.jpg

Trevlig stålhelg till er alla.
Inte ett enda datum rätt! Men ni ska inte skämmas allt för mkt. Jag får ju skriva fler påminnelser som gör att vi kanske, bara kanske kan nå 9 sidor :) Eller hur löd nya målet @jabla?

Sällan har vi väl haft en vecka i Stockholmstrakten då denna Lundelldänga passat bättre?!
Snö är vackert som en dröm när den ligger still, solen skiner och temperaturen är precis så låg att det inte blir tö och slask...
Men det är faan inte kul när snöhelvetet faller i princip oavbrutet.. och dessutom flyttar sig stup i kvarten fast den landat!!!
Matchar tavla och landskap idag!!
D79E714D-0C4A-4E80-B640-90661A6CEDC2.jpeg

Skotta och skida lugnt mina vänner!!
Grym klocka Ric!

Här kommer mitt val Idag (VAB)

C665EA6E-75ED-4721-9AE6-1F02494C9D79.jpeg

Tillbaka
Topp