Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad liras?Friyay! Batteriseiko och elite, äntligen hemma själv!![]()
Pausa spelet och gör något vettigt, typ som att ställa in rätt datumFriyay! Batteriseiko och elite, äntligen hemma själv!![]()
Sjukt härlig dinka men här kommer ingen undan. Hur var det med datumet?![]()
Trevlig helg!
Måste citera mig själv. FAN va snygg den är!Trevlig helg KS
![]()
Vad liras?
Kör hårt!Grymt! Jag tänkte plocka med en klocka eller två till jobbet men får göra mitt bästa hemma sen då jag var för trött för att komma ihåg dom imorse
Coolaste Gmt’n på jordenTrevlig helg!
![]()
Ja, ja. Det är ju därför man inte skall ha datum på en klocka - förutom evighetskalender då...30 dagar i februari?![]()
Coolaste Gmt’n på jorden. Är den 44mm?
Posta gärna lite bilder vintråden som du hittar i lifestyle. Hade vart kul att följa ditt byggeI helgen fortsätter jobbet med blivande vinkällaren. Trevlig helg på er alla!![]()
![]()
Hehe mycket bättreJa, ja. Det är ju därför man inte skall ha datum på en klocka - förutom evighetskalender då...
Bättre?
![]()
Går ju inte att ha. Visar ju fel datum! @DalomoS&G är så fantstiskt bra på BB’n, har varit sugen på den sedan den kom förra året!![]()
10:11 om man avrundar .Glömde posta vid 10.10, men bättre sent än aldrig
![]()
Slow-set på den där. Känner stor sympati med @JacobSjukt härlig dinka men här kommer ingen undan. Hur var det med datumet?![]()