• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 20/10 ”Jahaja… Nu är det klippt!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det har väl kanske mer varit en fråga om när, inte om…
Lagens långa arm brukar ju nå en tillslut..
Men lite jobbigt ändå när det händer..
IMG_9460.jpeg

Nu sitter man inte med skägget i bandspelarn eller foten i kläm längre..
Nä, nu är det boja som gäller ett tag…
IMG_9459.jpeg

Eller i all fall i fantasin…;-)
Jag går i Grünewalds fotspår och ser fram emot en riktigt ”fängslande” helg på Långholmen……🤪

IMG_9462.jpeg

Inte för att jag pucklat på någon konduktör på Bohusstation, nej då! Sånt hålls jag inte på med.
Frugan ska gå på yogakurs på holmen bredvid över helgen. Då hakade jag på för att få ett litet äventyr i storstan istället för att vara hemma med en ”att göra” lista som är längre än köksbordet..
Det är roligare att knata runt i stan med kameran än att kratta löv och klippa buskar.
En å annan vätskepaus lär det ju kunna bli också..🍻 Bara vädret slutar trilskas….

Ta hand om er mina vänner!!
Ha en härlig helg!

Senast ändrad:
IMG_2114.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 20 oktober 1973 inviges det berömda operahuset i Sidney. Grattis 50-åringen. Danske arkitekten Jörn Utzon skapelse. Svensk koppling finns där också, 1 056 000 vita klinkersplattor från Ekeby i Skåne som fasad på byggnaden. Trevlig helg allihopa å ha`re bra. Glöm bara inte bort era nära å kära //🧐

Ja fy SATAN, vintern står och knackar på dörren, det varnas för snö på sina håll! Dock inte här, inte än på ett tag enligt SMHIs 10-dygns prognos!

Ska försöka trotsa långbrallor någon dag till på jobbet….

” Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_9606.png

IMG_9605.png

Tillbaka
Topp