• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 22/1 “Att ladda eller inte ladda...Det är frågan..”

Trevlig fredag alla!
20210122_081249.jpg

Kul att fler väljer laddbart och fint att höra att det löste sig med laddningen hemma @RicVin . Det är ju nästan en förutsättning för att kunna köra på el. Själv har man varken klocka på handleden eller bil längre. Teslan har jag lämnat tillbaka i och med jobbyte. Får se vad jag plockar ut härnäst. Men ny klocka kommer i alla fall idag med posten! Trevlig helg!
image.jpg

Nu är det min första laddklocka jag har på armen idag och jag har inte en laddbil, men vore det inte ganska nice om vi kunde ladda bilen på samma sätt som jag laddar klockan? Låta den ligga i solen på fönsterbrädan ett tag så är saken biff. @RicVin
Grattis i förskott @Lord_tito88

Kul att fler väljer laddbart och fint att höra att det löste sig med laddningen hemma @RicVin . Det är ju nästan en förutsättning för att kunna köra på el. Själv har man varken klocka på handleden eller bil längre. Teslan har jag lämnat tillbaka i och med jobbyte. Får se vad jag plockar ut härnäst. Men ny klocka kommer i alla fall idag med posten! Trevlig helg!
image.jpg

Spännande! Vad blir det för något? :)

Tillbaka
Topp