• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 22/9 ”De e mycket Nu…!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst var det så herr Sauk sa på TV i början av 90-talet…
En fullsmockad vecka lider mot sitt slut..
Men det är inte slut än! I helgen blir det pyssel. Mycket pyssel… Ska printa foton för en utställning nästa helg. Vissa foton ska det experimenteras lite med… Tror det blir till kvällen efter några glas rödtjut. Det brukar liksom släppa lite då 🤪
Ni får tåla lite smygreklam här…
IMG_9214.jpeg

Det blir ett härligt konst- och fotospektakel på Galleri Panncentralen i Gustavsberg. Det är inte bara yours truly som kommer finnas på plats. Det är faktiskt ytterligare en och annan KS profil som kommer att visa sina alster. Så se till att hålla nästa lördag fri i kalendern!
Visst fan!! Opera blir det också!!
Alltså inte i panncentralen utan nu i helgen!! Det var ett tag sen. Kan vara riktigt njutbart. I alla fall ariorna eller vad det nu kallas. Däremot kan jag gärna slippa den där typ ”prat sången” som ska föra storyn framåt.. Låter ofta sisådär..
Sen måste man ju busa med lite barnbarn också..
Så som sagt.. De e mycket nu…
Visst fan! En klocka måste jag ju ha med också. Kan ju inte bara yra om annat…
Får bli lite Longines till en början i alla fall…
IMG_9215.jpeg

Ha en härlig helg alla!!

Ta hand om er!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fakk…va skönt att veckorna bara springer förbi, i den här farten så har vi ju snart sommar igen!

Vi har haft bra väder den här veckan! Så det blir att ta på sig dom nya gummistövlarna jag köpt på mig och ut i skogen och leta efter svamp imorgon.

” Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! ”

IMG_8617.png
 
Topp