• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/1 ”Happy Friday..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
26/1 ”Happy Friday..!!” Rubriken är ett uttryck eller mer en hälsningsfras jag lärt mig av mina kollegor från UK.
Makalöst passande tycker jag!
En lönefredag som denna så är det ju en extremt Happy Friday! Eller hur?
Tycker vi helt klart ska anamma det till 100%!!
Blir Expy II:a idag. Kom hem från Finland igår kväll och har inte lyckats plocka fram något annat..
IMG_0363.jpeg

Inte för att det direkt känns som ett måste. Riktigt bra dinka!! Men ombyte förnöjer ju!
Känns dock som ett måste att bära denna när jag åker till ställen med en annan tidszon 🤪
Det var iofs inte det primära skälet när jag köpte denna. Det var såklart färgen på 24 tim visaren!!😍
Köptes ny hos AD i Stockholm. Tror det slutade med att jag fick 25% rabatt efter lite hjälp från ”ovan”. Undrar vem man behöver support av för att få den rabatten på en sportstålis från Rolex idag..🤣
Nåja nu slutar jag sukta över rabatter. Det finns ju lön på kontot! Vad ska det handlas?!?

Ha en härlig helg mina vänner!
Ta hand om er där ute..
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Gött att det är helg, tyvärr så ligger det på min lott att tvätta sängkläder och bädda rent i sängarna våra. Kan glädjas att det är lördag imorgon för då så har i.a.f jag min frossa dag. Ikväll så håller vi tummarna för att Sverige slår Frankrike i semifinalen i handbolls EM.


" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "


img_2345-jpeg.2457942
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_6580 (1).jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag är det fest i Indien.Indierna firar en av deras två nationaldagar. Här hemmavid är det ju som vanligt Fredagstråd å strax helg. Trevlig helg allihopa och ha’re bra men som vanligt. Glöm inte bort era nära å kära//🧐
 
Senast ändrad:
Topp