Med fredag!! Denna vecka har varit seg. Inte vädermässigt såklart. Det har ju varit helt makalöst sen midsommar. Men att jobba har varit segt... Har tappat räkningen på om detta är 13:e eller 14:e veckan utan att få vara på vare sig kontor eller kundbesök...
Kan knappt bärga mig till klockan slår gino’clock idag!!!
Kör dubbel Explorer...
Blir sista FREDAGSTRÅDen för mig på ett tag. Tänker gå på semester i nästa vecka.
Se nu till att buda hem er favorit fredag och ta tillfället i akt och sätta er prägel på tråden. Om nu någon missat det så kika efter min auktionstråd och läs mer!
Ha nu en underbar helg!! Samt en strålande sommar!!Fyll på med vätska. Det behöver ”absolut” inte vara gin. Det går bra med vodka också...
Kan knappt bärga mig till klockan slår gino’clock idag!!!
Kör dubbel Explorer...
Blir sista FREDAGSTRÅDen för mig på ett tag. Tänker gå på semester i nästa vecka.
Se nu till att buda hem er favorit fredag och ta tillfället i akt och sätta er prägel på tråden. Om nu någon missat det så kika efter min auktionstråd och läs mer!
Ha nu en underbar helg!! Samt en strålande sommar!!Fyll på med vätska. Det behöver ”absolut” inte vara gin. Det går bra med vodka också...