Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citerar du Gandalf i din signatur?Hoppas alla får en riktigt fin fredag och en härlig helg! @RicVin glöm inte rom på listan över livsviktiga drycker, går inte att överleva en sommar utan rom!
![]()
Japp, helt rättCiterar du Gandalf i din signatur?![]()
Jo, den sociala biten kan man kanske sakna lite. Har tre kollegor som jag normalt sett pratar med dagligen och där är det inte samma sak att sitta över teams. Jag har i princip ingen extern kontakt med kunder i mitt jobb så det är same same för mig.Jag håller helt med dig angående effektiviteten. Ofta har man sin lista att ta itu med men när dagen är slut har man inte prickat av en enda grej för alla ”korta frågor” som dyker upp..Men jag saknar det sociala. Kanske mest för att vi inte heller kan eller får besöka kunder och återförsäljare. Kontoret i sig är ju rätt skönt att slippa.
Delar ut dom gratis här!Alla heter inte längre bara Glen i Göteborg, Alla har tydligen även pepsi...
Kram kompis!jag har ätit panka!!
Kram kompis!
Mja, att vara först ut och ändå lyckas hålla sig till temat krävs nog ett insiderjobb hos @RicVin alternativt att man är en duktig hacker.Men är det inte lite som de som bara slänger upp en bild med eller utan enbart "trevlig helg" istället för att utgå från eller relatera till dagens tema i trådstarten? Eller använder icke nytaget foto?
Ping @Margarinkungen
Planering, planering! Jo, trevlig helg och en ny bild funkar helt klart. Men för att vara tidig/först hinner du inte ens det, då behövs en placeholder.Mja, att vara först ut och ändå lyckas hålla sig till temat krävs nog ett insiderjobb hos @RicVin alternativt att man är en duktig hacker.
En färsk bild tagen med lite engagemang och ett 'trevlig helg' kan vara bra nog för mig iaf
Har jag lite mer tid och ork försöker jag skriva ihop någonting kul att berätta i förväg och klistrar in