• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/7 "Reverso edition"

TACK!

Idag för exakt ett år sen satt jag hemma hos mina föräldrar och höll på, för första gången i livet, nästan freak out of panik. Ett Israelisk bröllop är mycket större en Svensk (snitt), och har mycket stress involverad.
Men, saker gick fint och jag hade min Chronomt på mig i ceremonin, vid stranden dock elegant, precis som hon ville ha

1_(374).JPG

1_(845).JPG

Och för festen själv, föredrar vi dans och shots istället för tal

1_(1499).JPG

Men idag, ett år senare, jag skäms lite för att jag är ett "CLASSIC HUSBAND!". Glömde bort årsdagen och befinner mig i Alperna med vänner och 3 x Porsche GTS

20190724_172244.jpg

IMG-20190724-WA0069-01.jpeg

Men en sak som jag glömde inte är klockan... har samma klockan på mig, nyservad

20190723_124513-01.jpeg

20190723_192557.jpg

Men men... jag är inte så hemsk egentligen efter årsdagen är 26.7 och jag är hemma innan lunch imorgon. Då går vi för en fin middag och jag har en liten present för henne... min mammas diamant tennis bracelet som gom fick låna för bröllopet, och nu köpte jag av mamma för att ha en liten legacy piece (eller, jag köpte ny för min mamma och tog hennes gammala borde jag säga):D

Edit: bilderna på klockan är från tidigare i veckan då tråden har skaffats tidigare än förväntad och jag ville posta för årsdagen
Mazel Tov på bröllopsdagen! :)

Tillbaka
Topp