Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väldigt trevligt med svenskt daghjul.
Har du missat min Atlantic Plaza?Det är väldigt trevligt med svenskt daghjul.
Vill ha!
(Har inte fått så stor respons på min fråga, vilka förutom Rolex och Seiko som har det).
Ja, det har jag missat.Har du missat min Atlantic Plaza?
Den har snurrat massor på forumet ett tag!
![]()
Gillar allra bäst, LÖR, SÖN, MÅN![]()
Köpt här på forumet.Ja, det har jag missat.
Tack, riktigt fin.
Stort grattis vännen. Hoppas hon blir nöjdTack allihopa!
Funny story... @Enfant Terrible skjutsade mig till GTGn i Helsingborg, då började vi prata om israel och vårt kommande årsdag. Han nämnde att han hade några vänner som gick dit föra året på ett galet bröllop och... ja, dem var mina svenska gäster
Small world
Tyvärr kan jag inte ha klockan på mig ikväll, claspen gick sönder! En veckans användning efter service. Dem måste ha missat glue eller nånting på en av skruvarna
Men här kommer paybackan för en vecka iväg med grabbarna som slutar på årsdagen...
![]()
Mycket fintTack allihopa!
Funny story... @Enfant Terrible skjutsade mig till GTGn i Helsingborg, då började vi prata om israel och vårt kommande årsdag. Han nämnde att han hade några vänner som gick dit föra året på ett galet bröllop och... ja, dem var mina svenska gäster
Small world
Tyvärr kan jag inte ha klockan på mig ikväll, claspen gick sönder! En veckans användning efter service. Dem måste ha missat glue eller nånting på en av skruvarna
Men här kommer paybackan för en vecka iväg med grabbarna som slutar på årsdagen...
![]()