• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/7 "Reverso edition"

IMG_20190726_141826.jpg

Önskar eder en härlig fredag och helg!

Tack allihopa!

Funny story... @Enfant Terrible skjutsade mig till GTGn i Helsingborg, då började vi prata om israel och vårt kommande årsdag. Han nämnde att han hade några vänner som gick dit föra året på ett galet bröllop och... ja, dem var mina svenska gäster :D
Small world

Tyvärr kan jag inte ha klockan på mig ikväll, claspen gick sönder! En veckans användning efter service. Dem måste ha missat glue eller nånting på en av skruvarna :banghead:

Men här kommer paybackan för en vecka iväg med grabbarna som slutar på årsdagen...

20190726_175230-01.jpeg

Tack allihopa!

Funny story... @Enfant Terrible skjutsade mig till GTGn i Helsingborg, då började vi prata om israel och vårt kommande årsdag. Han nämnde att han hade några vänner som gick dit föra året på ett galet bröllop och... ja, dem var mina svenska gäster :D
Small world

Tyvärr kan jag inte ha klockan på mig ikväll, claspen gick sönder! En veckans användning efter service. Dem måste ha missat glue eller nånting på en av skruvarna :banghead:

Men här kommer paybackan för en vecka iväg med grabbarna som slutar på årsdagen...

20190726_175230-01.jpeg
Stort grattis vännen. Hoppas hon blir nöjd :)

Tack allihopa!

Small world

20190726_175230-01.jpeg
Mycket fint :)

Tillbaka
Topp