• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/12, " Approved By RicVin " !

Tänkte inte riktigt på att det var fredag idag.
Men när man känner efter..... SUPERFREDAG.
40DD0C8C-CDB1-4920-9EF8-5398A31C6114.jpeg

Strålande @Affe !!! Snyggt jobbat!
Både frugan och jag tackar dig för sovmorgonen!!
A78707B4-9BD7-44ED-9C7C-6ED7DDF69023.jpeg

Inget annat än julledighet har hänt mig. Hade helt enkelt förträngt vilken dag det var. Det händer inte ofta men det är nästan skönt när det händer. Känns som man verkligen är ledig när man inte ens har koll på dagarna.. :)
Önskar er alla en god fortsättning!!

Inget annat än julledighet har hänt mig. Hade helt enkelt förträngt vilken dag det var. Det händer inte ofta men det är nästan skönt när det händer. Känns som man verkligen är ledig när man inte ens har koll på dagarna.. :)

Tackar! Vi är bara glada att du har hälsan farbror, alla behöver vi sovmorgon ibland ;)!

Du är i gott sällskap @RicVin Jag hade själv lite måndagskänsla, men jag kom åtminstone ändå iväg till jobbet.
God fortsättning och trevlig helg!
PSX_20191227_114035.jpg

Tillbaka
Topp