Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter på tåget mellan Stockholm och Örebro efter ett trevligt besök hos Nymans Ur.
Hade precis slagit mig till ro när SJ annonserar att de byter nummer på alla vagnarna. Bara att placera om sig.
Härliga i-landsproblem
Ha en toppenhelg alla klocksnackare!
![]()
Den är bra!
Där ses vi snart igenVi saknar dig i Breitlingtråden...![]()
Ja, den är riktigt bra, blir nog en sån inom kort. Kan tänka mig att den kanske t.o.m. stannar ett tagDen är bra!
Klockbyte, känner att jag ligger steget efter men Hurra för nytt år och nya INOX-träffar!Svårt med mellandagsorken men snart är det nytt år. Hurra!
Hurra för Inox-träffar. Nästa träff får bli längre än den senaste.Klockbyte, känner att jag ligger steget efter men Hurra för nytt år och nya INOX-träffar!
![]()
De känns alltid för korta efteråt.Hurra för Inox-träffar. Nästa träff får bli längre än den senaste.
Frän!Saknar min PadiTur att Padin har veckodag så man blir påmind om att det är Fredag! Trevlig helg alla klocksnackare !![]()