Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förbereder för karantänfredag.
In i dimman!
![]()
Tiger king ?Detta är FREDAGSMYS om någon frågar mig, nu blir det lite Netflix också!
![]()
![]()
Bra där. Själv kommer jag fan längre å längre bort från Bourbon...:-/Insåg sent omsider att tråden kräver respektfullhet i valet av ädel dryck, vilket härmed åtgärdas.
![]()
Magiskt!! Skjortan mest!! Mer bilder på skjortan tack!!Fredagskänslan är på topp!var rädda om er alla Klockvänner!
![]()
Hahaha!! Nu har du nog gått för hårt åt Bourbon pavan min vän
Tiger king ?
Den e ju rätt fet 5712:an ;-)Trevlig helg allihopa!
![]()
Farligt att gå från färgad till ofärgad dryck, motsatt är att rekommendera. Eller som kvinnor brukar säga "Once you go black, there's no turning back"...Bra där. Själv kommer jag fan längre å längre bort från Bourbon...:-/
![]()
Men då är jag ju rätt på det! Har ju inte börjat m Bourbon än..;-)Farligt att gå från färgad till ofärgad dryck, motsatt är att rekommendera. Eller som kvinnor brukar säga "Once you go black, there's no turning back"...
Riktigt nice.Den e ju rätt fet 5712:an ;-)
![]()
Drömklocka
![]()
Trevligt initiativ farbror, inget aning om filmen du citerar till, däremot så vet jag att man inte behöver ha någon anledningen att sätta in pengar på BCF, satte själv in 2 hundringar igår!
Den e ju rätt fet 5712:an ;-)
Tackar!Magiskt!! Skjortan mest!! Mer bilder på skjortan tack!!
Verkligen. När jag blir stor ska jag också skaffa enJo den är rätt trevlig. Skål!
![]()
Jag också!Verkligen. När jag blir stor ska jag också skaffa en![]()
Bäst i test. Samma här. Bra program. Snart 10-åriga sonen njuter i fulla drag!SVT underhållning med familjen...
![]()