• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/6 ”Mitt sommarlooov...!”

En månad kvar tills semester, tiden går fort (men inte på min EP som tur är)! Glad fredag och ha en härlig sommardag!

C17EEB68-8E96-4B39-8803-90F41CE9401F.jpeg

Idag vankas det biltvätt! Någonting jag saknat att göra som jag längtat lite efter :) en vecka till sen får även jag semester!

Kollegorna tyckte man var sjuk som alltid höll bilen blänkande ren förut, men det var lätt innan man skaffade barn och bodde i samma stad som man jobbade. I dagsläget är de inte lika enkelt. Blir att smita tidigt så man kan stå och putsa någon timma.

Trevlig fredag och helg klocksnackare! :)
IMG_20190628_065803-01.jpeg
Oj!! Den känslan har inte jag haft sedan jag hade min sprillans Röda Peugeot 405 Mi16 på 90-talet...
Numera är det på sin höjd en avraspning i ngn automattvätt..:)

Oj!! Den känslan har inte jag haft sedan jag hade min sprillans Röda Peugeot 405 Mi16 på 90-talet...
Numera är det på sin höjd en avraspning i ngn automattvätt..:)
Mi16 var hett även när jag skulle kika billig och busig förstabil. Blev istället en 309 gti
3ba58cc8ac3e55032421b7bb4e8f1129.jpg

Inte min på bilden men fasen identisk, taklucka och allt! :D

Jag har också blivit bekväm så blir ofta bara snabba avspolningar med högtryck. Men vet att jag njuter av att faktiskt vårda bilen när jag ger det tid.

Lackskydd och polering har jag helt släppt till proffsen dock. För jobbigt att pyssla med själv. Får väl posta före och efterbild senare idag på Ådin :)

Tillbaka
Topp