Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Min är inte badbar, men jag ställer inte heller om datumet förrän 2100, eller om ett barnbarnsbarn gör det då...Ser ut att bli bra badväder till helgen så då kan jag passa på att kolla om också den här är tät. Dessutom slipper jag att ställa om datum söndag kväll ...
Ha en bra fredag och en ännu bättre helg!
![]()
Mycket bra valBra val![]()
![]()
Oj!! Den känslan har inte jag haft sedan jag hade min sprillans Röda Peugeot 405 Mi16 på 90-talet...Idag vankas det biltvätt! Någonting jag saknat att göra som jag längtat lite efteren vecka till sen får även jag semester!
Kollegorna tyckte man var sjuk som alltid höll bilen blänkande ren förut, men det var lätt innan man skaffade barn och bodde i samma stad som man jobbade. I dagsläget är de inte lika enkelt. Blir att smita tidigt så man kan stå och putsa någon timma.
Trevlig fredag och helg klocksnackare!
![]()
Mi16 var hett även när jag skulle kika billig och busig förstabil. Blev istället en 309 gtiOj!! Den känslan har inte jag haft sedan jag hade min sprillans Röda Peugeot 405 Mi16 på 90-talet...
Numera är det på sin höjd en avraspning i ngn automattvätt..![]()
Damn