That is also a great summers watch!!![]()
Finishing up the last bit of work before vacay! Have a great day everyone!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
That is also a great summers watch!!![]()
Finishing up the last bit of work before vacay! Have a great day everyone!
Skit i bilen!Idag vankas det biltvätt! Någonting jag saknat att göra som jag längtat lite efteren vecka till sen får även jag semester!
Kollegorna tyckte man var sjuk som alltid höll bilen blänkande ren förut, men det var lätt innan man skaffade barn och bodde i samma stad som man jobbade. I dagsläget är de inte lika enkelt. Blir att smita tidigt så man kan stå och putsa någon timma.
Trevlig fredag och helg klocksnackare!
![]()
Ne det blir säkert asjobbigt att städa! Den enda som får göra det är dottern eftersom hon har blöjaSkit i bilen!
Lat man dör långsamt osvJag har givit upp helt sedan @par sålde på mig den vita varianten an A4:an.... Går inte att få bort asfaltsstänken utan vinkelslip. Bedrövlig färg!!!
Det du skriver ovan har ju ingenting med en undermålig produkt att göra. Så jävla lite pigment i lacken att det är stora kratrar som skiten kan fastna i!!!Lat man dör långsamt osv![]()