• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/6 ”Mitt sommarlooov...!”

156170182686535987535398082749.jpg

Snart helg!

Mi16 var hett även när jag skulle kika billig och busig förstabil. Blev istället en 309 gti
3ba58cc8ac3e55032421b7bb4e8f1129.jpg

Inte min på bilden men fasen identisk, taklucka och allt! :D

Jag har också blivit bekväm så blir ofta bara snabba avspolningar med högtryck. Men vet att jag njuter av att faktiskt vårda bilen när jag ger det tid.

Lackskydd och polering har jag helt släppt till proffsen dock. För jobbigt att pyssla med själv. Får väl posta före och efterbild senare idag på Ådin :)
Jag har givit upp helt sedan @par sålde på mig den vita varianten an A4:an.... Går inte att få bort asfaltsstänken utan vinkelslip. Bedrövlig färg!!!

Jag har givit upp helt sedan @par sålde på mig den vita varianten an A4:an.... Går inte att få bort asfaltsstänken utan vinkelslip. Bedrövlig färg!!!
Aldrig ägt en vit eller svart bil men tror jag ska försöka undvika det :D

Mörkgrå är väldigt förlåtande. Bilen förtjänar en tvätt när den var så snäll och gick igenom utan anmärkning igår
IMG_20190627_133216.jpg

ja, jag tycker den är smutsig. Ändå har jag inte handtvättat den på över ett år! Lackskydd är en gåva då man klarar sig bra med alkalisk avfettning och högtryck med jämna mellanrum :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp