S
Staafen
Guest
Haha ja det förstår jag! Finns det någon plats för en gammal KJ hos er?Det är ju extra bra när man inser att man kan leva i sus och dus med paraplydrinkar på heltid 4-7 år före alla andra!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha ja det förstår jag! Finns det någon plats för en gammal KJ hos er?Det är ju extra bra när man inser att man kan leva i sus och dus med paraplydrinkar på heltid 4-7 år före alla andra!![]()
Avgånga officerare tas tillbaka (i mån av plats) om de är max 50 år unga. Annars blir tjänstepensionsåren 61-65 för djäkla dyra för FM.Haha ja det förstår jag! Finns det någon plats för en gammal KJ hos er?![]()
Får man fråga var du är?Avgånga officerare tas tillbaka (i mån av plats) om de är max 50 år unga. Annars blir tjänstepensionsåren 61-65 för djäkla dyra för FM.
Cyberrymden. Brukar hålla mig borta från min person på nätet så gott det går.Får man fråga var du är?
Fullt förståeligt!Cyberrymden. Brukar hålla mig borta från min person på nätet så gott det går.![]()
Jo, sommaren är nog slut men vilket minne den blev. Golf, båtliv och gamla ödetorp fick ett uppsving. Nu är det bara att kavla upp ärmarna, jobba på och betala skatt så ska Sverige snart vara i balans igen. Kämpa på alla musiker. Byt inte jobb. Era texter kommer att behövas. Nåja, inte allas. Trevlig helg alla KS-are!![]()
Sådär ja!! Bra fredags guld!Trevlig helg!
![]()
Det är tur att det är snyggt med shorts över vinterkläderna![]()
Kommer köra shorts tills coronaskiten är över!!!!
Det har blivit en ökad efterfrågan på gamla kraftigt förfallna hus som är enligt belägna. Nu har jag inte facebook själv, men det finns grupper i ämnet där. Intresset att renovera gamla vattenskadade hus har ökat sedan länge men Corona har bidragit med ett ökat intresse. Troligen för att kunna ha social distansering, för att det är billigt att köpa, ofta stora tomter och för att man vill vårda och levandegöra dessa oftast charmiga hus. Det är ett stycke svensk kultur som är värd att vårda och ta omhand. Googla så ska du finns mer. Jag tycker det är en mycket positiv trend. Det mindre roliga är att de säkert låg med utsikt mot ängsmark och hagar förr. Nu har vi låtit det mesta av våra öppna landskap växa igen. Man får gallra några kilometer åt alla håll så kommer utsikten tillbaka.De där gamla ödetorpen kan du väl berätta mer om! Kanske i en egen tråd?
Er tycker jag låter som en bra plan!Kommer att jobba stenhårt för tio sidor idag.
![]()
IW322701. Skitfin, tyvärr inte min..Er tycker jag låter som en bra plan!
Grym tavla!
Vad är det för ref?
De bästa är ALDRIG ens egen...IW322701. Skitfin, tyvärr inte min..![]()
Så mycket klockor - så lite pengar o allt det där. Man får göra sitt bästa.De bästa är ALDRIG ens egen...