• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/07 by MartaSM30 - Yes!

martaSM30

Guld
2-Faktor
Yes, äntligen fredag och jag är först i fredagstråden!

Har inte läst officiella reglerna för fredagstråden men har ändå tyckt mig förstå att tävlingen går ut på vara högst upp på sidan. Och nu är jag det!

8BF4AD24-579B-44E8-8D34-5A141B62BD75.jpeg

Om kampen att komma högt upp på sidan är en tävling så är väl hela KS en sport. Att ha det mest precisa uret, tålig till det djupaste eller att få hämta ut en rolex efter kortast tid i väntlistan.

Som sagt reglerna för tävlingen är lite oklara. Är det kanske dyrast, snyggast eller neovintage som är bäst? Säkrast är kanske att tävla med sig själv i specialgrenen ”Jag bryr mig minst om vad andra tycker”
(Den här santosen har jag baara köpt för min egen skull)

Klart är väl i alla fall att tävlingen på KS har en härlig känsla mellan medtävlanden. Lite som höjdhoppning, där Duplantis och motståndaren Lavillenie sitter och snackar med varandra mellan hoppen, peppar varandra och ser genuint glada ut när den andra hoppar högre.
SÅ, vad jag vill säga är: tack KS för den fina stämningen på forumet. @RicVin - tack för fredagstrådarna som ger skön vibe inför fredag och helg. Grymt vikarejobb @SalvadorDali och @erow.
Trevlig fredag på er💛

Senast ändrad:
Härligt inhopp som standby @martaSM30!

Då var snart första veckan gjord efter man har haft semester! Känns mest som att jag fått städa upp efter min kollega, och som lök på laxen, så stäler han till det trots att han har semester just nu. Gårdagen vill man helst glömma, Haha, skönt att det snart är helg i alla fall.

Jadå...ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

1659072350665.png

F090CBDB-0FEA-4AB7-9259-6111643513C0.jpeg

Godmorgon @martaSM30 och semesterfirande @RicVin samt övriga klocksnackare. Idag för 74 år sedan invigdes Olympiska sommarspelen i London. Vid denna olympiad så kom Sverige på 2:andra plats avseende antal vunna medaljer. Hela 44 st. Bland alla dessa medaljer så tog Svenska fotbollslandslaget Guld. Gunnar Green och Gunnar Nordahl var målskyttar i finalen mot Jugoslavien.(3-1). Ha´re bra allihopa och en riktigt trevlig helg. //🧐

Lite lätt dagvill efter 4 veckors semester, bara två (egentligen 1.5) till sen bär det tillbaka tlll köttkvarnen igen.
Men nu glömmer vi det och firar att det är fredag med lite gyllene flärd.
Trevlig helg och tack för dagens trådstyrning @martaSM30 !
11229DC2-D299-48D1-B926-7A76DF1C1BDF.jpeg

God fredag och helg allesammans och snyggt jobbat @martaSM30!! 🥇
På ett sätt känns det som jag tar ett pris idag också, då det är sista arbetsdagen innan semestern för min del!! 🍻🏖️ det bär av mot 🇩🇰 direkt imorrn bitti kl 09:00.
269CF8EA-29C9-4E48-A7E6-036BB8902AED.jpeg

Senast ändrad:
Tack för ett strålande inhopp @martaSM30!
Man kan nog säga att allt i livet är en tävling!! Eller inget… Beror på ens eget mindset!! :) Men jag är mer inne på din andra linje, gör det som DU vill och känner för.. Köp det DU vill och känner för!!
Det tror jag man … vinner på i längden ;-)
Här har det printats och ramats in bilder för fulla muggar. Frugan och jag har en gemensam utställning som börjar på söndag. Jag hänger bilder och frun måleri. Lite pirrigt då det är första gången jag visar något ”publikt”…
F92187DD-CEFE-44FA-9F6E-06EC69A61BAA.jpeg

Tillbaka
Topp