• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/1 “När jag blir statsminister..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Så lovar jag att införa snöförbud OM snön inte behagat dyka upp innan julafton!!!
Det här vita, tyvärr vackra helvetet ställer ju bara till det!! Å har den inte förgyllt julen så kan det fan lika gärna va. De som då vill ha snö får dra till fjälls!!
Det kan få komma typ en halvmeter till lucia, sen har vi kallgrader hela tiden så att det är vitt,soligt och gnistrande!! Ända till jag bestämmer att det ska bli vår!!
Det här hattandet med snö,regn,tö,sol, snö,regn osv är bara tröttsamt.
Det var ju i alla fall en väldig tur att vi skottade undan och borstade av allt igår eftermiddag....:-/
C28B77C4-3C8D-433D-AC53-F1AC2CAC47DB.jpeg



Fakk my life!! Nä, har inte tid att skriva mer. Här ska SKOTTAS!!!

Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna i Stockholmstrakten!!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_3735.jpeg

Godmorgon @RicVin och alla andra.Ja idag 29 januari så är det faktiskt 47 år sedan en bensinransoneringen upphörde i Sverige. Det var 1974 från den 8 januari till den 29 januari vi hade en ransonering av drivmedel på grund oljekrisen i världen.Ha en trevlig helg på Er alla och vila ordentlig samt glöm inte att ta hand om nära och kära.
Ha,re Bra//:pompus: (Ps: Diana är dagens namnsdagsbarn)
Bonusbild !
IMG_3629 (1).jpeg
Yes ,det är fredag !
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Morning! Det är som det är, snö kommer på vintern. Lite oberäkneligt blandat med tö regn, kyla och ny snö så man slipper se isen som blev kvar. Bara att hacka i sig... och hacka bort isen. 🙄
Ha det gott där ute, använd broddar och dubbdäck. Njut vinterväder när det finns.
PSX_20210129_073409.jpg
 
Senast ändrad:
Topp