• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/1 “När jag blir statsminister..”

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Det var tusan vad farbror var tidig idag då!
ja, snö ute och köksrenovering inne, samtidigt som hemma jobbandet vilket verkligen inte bra för ordningssinnet!

839D4C4E-6E55-4FCB-8C76-177CD45B4674.jpeg


Passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin och dr @Denke , vänner, sökmotorer, alla troll, och lilla ginger smurfen i Småland en trevlig helg
 
Senast ändrad:

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Så lovar jag att införa snöförbud OM snön inte behagat dyka upp innan julafton!!!
Det här vita, tyvärr vackra helvetet ställer ju bara till det!! Å har den inte förgyllt julen så kan det fan lika gärna va. De som då vill ha snö får dra till fjälls!!
Det kan få komma typ en halvmeter till lucia, sen har vi kallgrader hela tiden så att det är vitt,soligt och gnistrande!! Ända till jag bestämmer att det ska bli vår!!
Det här hattandet med snö,regn,tö,sol, snö,regn osv är bara tröttsamt.
Det var ju i alla fall en väldig tur att vi skottade undan och borstade av allt igår eftermiddag....:-/
C28B77C4-3C8D-433D-AC53-F1AC2CAC47DB.jpeg



Fakk my life!! Nä, har inte tid att skriva mer. Här ska SKOTTAS!!!

Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna i Stockholmstrakten!!
Screenshot_20210129-073521_Chrome-01.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Så lovar jag att införa snöförbud OM snön inte behagat dyka upp innan julafton!!!
Det här vita, tyvärr vackra helvetet ställer ju bara till det!! Å har den inte förgyllt julen så kan det fan lika gärna va. De som då vill ha snö får dra till fjälls!!
Det kan få komma typ en halvmeter till lucia, sen har vi kallgrader hela tiden så att det är vitt,soligt och gnistrande!! Ända till jag bestämmer att det ska bli vår!!
Det här hattandet med snö,regn,tö,sol, snö,regn osv är bara tröttsamt.
Det var ju i alla fall en väldig tur att vi skottade undan och borstade av allt igår eftermiddag....:-/
C28B77C4-3C8D-433D-AC53-F1AC2CAC47DB.jpeg



Fakk my life!! Nä, har inte tid att skriva mer. Här ska SKOTTAS!!!

Kör försiktigt ni som ska ut på vägarna i Stockholmstrakten!!
Haha, vilka problem du verkar ha @RicVin! 😁 Själv så välkomnar jag snön även efter jul. Det blir ljust och man slipper allt grått jäkla slask. Glad ändå in i själen blir man! ❄️

Ha en riktigt härlig fredag alla KSare! 😊
PSX_20210129_080748.jpg

IMG_20210128_171000.jpg
 
Topp