Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag säger då det. Nu har jag sällan anledning att åka kollektivt, men min fru gör (buss). Härom dagen var hon den enda av fem passagerare som bar munskydd. Igår var hon en av de tre som hade i en buss med 8 passagerare. Jag vet, det är inte många som åker hennes buss, men ändå.Uppe med tuppen för att slippa morgonrusning i kollektivtrafiken. Med munskydd!
Någon mer än jag som roar sig med att matcha strumpor med övrig klädsel förresten?
Önskar alla en underbar helg!
När ska du komma tillbaka till Sinn-fållan?Golddollar friday!
![]()
Jag har noterat att man i Stockholm väntar med att ploga till alla bilar står parkerade på natten så man kan ploga in dom. Säkert på trafikborgarrådets instruktion. Det är också intressant att man bara verkar satsa på att ta bort snön på cykelbanorna![]()
Trevlig fredag!
Skulle vara skönt om Stockholms stad kunde skotta på riktigt istället för att bara bygga vallar överallt. Rätt besvärligt att ta sig till Ica utan bil idag!
Jag har noterat att man i Stockholm väntar med att ploga till alla bilar står parkerade på natten så man kan ploga in dom. Säkert på trafikborgarrådets instruktion. Det är också intressant att man bara verkar satsa på att ta bort snön på cykelbanorna
När någon säljer sin 556 eller U1:a till ett vettigt prisJa, jag säger då det. Nu har jag sällan anledning att åka kollektivt, men min fru gör (buss). Härom dagen var hon den enda av fem passagerare som bar munskydd. Igår var hon en av de tre som hade i en buss med 8 passagerare. Jag vet, det är inte många som åker hennes buss, men ändå.
När ska du komma tillbaka till Sinn-fållan?![]()
Det här är inte okej. – Cyklistbloggen
www.cyklistbloggen.se
-Dricker kaffe och väljer outfit till Speedy. Ha en fin fredag och helg alla!
![]()