• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/1 “När jag blir statsminister..”

JesperO

Rolex
Fredag idag ju
E04C8581-5A9F-4042-8443-9F8A908936D3.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron
God fredag @RicVin och alla Ks’are! Ja idag vill man inte gå ut frivilligt. Uppe tidigt som fan för att skjutsa frugan till en tid. Hon hade dock avbokat visade det sig så jag gick upp i onödan, hon kunde dock sova vidare. Glidit runt i morgonrocken hela morgonen och funderar på att fortsätta med det.
4DC5B908-98A8-48E5-8DE1-2C787F034CEC.jpeg
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Uppe med tuppen för att slippa morgonrusning i kollektivtrafiken. Med munskydd!
Någon mer än jag som roar sig med att matcha strumpor med övrig klädsel förresten? 😁
Önskar alla en underbar helg!
Ja, jag säger då det. Nu har jag sällan anledning att åka kollektivt, men min fru gör (buss). Härom dagen var hon den enda av fem passagerare som bar munskydd. Igår var hon en av de tre som hade i en buss med 8 passagerare. Jag vet, det är inte många som åker hennes buss, men ändå.
När ska du komma tillbaka till Sinn-fållan? :)
 

Caravelle33

Vacheron
image.jpg


Trevlig fredag!

Skulle vara skönt om Stockholms stad kunde skotta på riktigt istället för att bara bygga vallar överallt. Rätt besvärligt att ta sig till Ica utan bil idag!
Jag har noterat att man i Stockholm väntar med att ploga till alla bilar står parkerade på natten så man kan ploga in dom. Säkert på trafikborgarrådets instruktion. Det är också intressant att man bara verkar satsa på att ta bort snön på cykelbanorna
 

JeppeH

Omega
C935D32D-A85D-4D6B-B7DB-E0D7E5E694F2.jpeg
Så här såg den ut när jag kom hem från jobbet förra fredagen. Snödjup under 20 cm hostar man ju bort : )
0812F8F9-8DC5-4E6F-A22A-EC0854F755A3.jpeg
Rätt höga snöhögar utanför kontoret även om kommunen har kört bort det mesta. Hörde för övrigt att snöuppsamlingsplatserna börjar vara fulla..

imorgon startar jag skotern och pumpar puder
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Ja, jag säger då det. Nu har jag sällan anledning att åka kollektivt, men min fru gör (buss). Härom dagen var hon den enda av fem passagerare som bar munskydd. Igår var hon en av de tre som hade i en buss med 8 passagerare. Jag vet, det är inte många som åker hennes buss, men ändå.

När ska du komma tillbaka till Sinn-fållan? :)
När någon säljer sin 556 eller U1:a till ett vettigt pris 🙂
 

Mattemush

Breitling
2-Faktor
Äntligen fredag och massor av snö! Blir garanterat en tur till pulkabacken i helgen med dottern och jag tror säkerligen att det är jag som kommer ha roligast! 😅

Fortsatt härlig fredag!
 

Bilagor

  • CBB04AFC-C7E8-47D6-B710-E34A587BB407.jpeg
    CBB04AFC-C7E8-47D6-B710-E34A587BB407.jpeg
    424.9 KB · Visningar: 8

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Firar fredag med att hämta ut ny klocka, en Bulova Lunar Pilot, igen! Har haft den tidigare men saknade den, så slog till och köpte en ny från Jomashop. Grym klocka för den lilla pengen.
Trevlig Helg Alla Klocksnackare!
F2FC3E3F-C762-4A39-B5A1-99F868072C5D.jpeg
 
Topp