• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/5 ”Men det löste sig ju bra ändå det här...”

JoelD

Rolex
2-Faktor
-Det fick bli lite pyssel med band här med. Det är till och så att på måndag är det årets första sommardag (1/6). Så det var lagom att sommarkläderna åker på nu!

Trevlig helg KS!
1A3F602C-3AC7-4715-878A-93F186AAA579.jpeg
A9745505-B04A-49C7-830B-7C5ED9F39321.jpeg
Härlig perlon, var är den i från?
 

Andsan

Rolex
Japp! Helgen är räddad!! Är nämnligen ”Coronagräsänkling” i helgen.
Det vill säga gräsänkling utan att kunna göra något som man brukar göra vid sådana tillfällen. Ut å svira, dricka öl med gamla vänner mm mm.
Dessutom så är frugans kurs ”online” så hon kommer ju vara hemma och vilja ha sedvanlig markservice... Lunch, middag, vin, se.. ooops!osv..
Ni hör ju.. Det här hade kunnat bli en helt hemsk helg..
Men titta vad jag fick i posten igår!!!
CBD881FD-C988-4E79-9651-D09C0C86381A.jpeg

Massa strapsgodis från @Feskarn !! Tackar för det.
356B84F8-3183-4CBE-9EBB-5CCAC10D1A76.jpeg

Nu kan jag byta straps och fota klockor hela helgen!!
Fan vet vilket jag ska börja med... Känns som det gråsvarta canvasbandet måste testas på Avengern i alla fall....Börjar nog med den.
0A94E311-E7C6-4DD0-A52C-2FA557E81F44.jpeg

Sen får det bli lite mocka på Speedyn och Royal Steel chronon. Då blir ju @TiE glad också ;-)
Sen måste nog Turtlarna testas med lite Perlon... Ja ni hör.. Blir kanon det här.

Ta hand om er och ha en härlig helg mina vänner !!
Fina band. Var kan jag köpa det gröna canvasbandet som sitter på din Breitling?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Helt rätt! Synd att ceremonin vid Sjöhistoriska inte blir av på samma sätt i år. Jag har burit regementets fana där vid ett par tillfälle. Jag kan starkt rekommendera folk att gå dit (nästa år) om man känner att våra veteraner är värda att högtidlighållas.
EA902DD1-F62C-4E87-B606-35C0C7DD8A96.jpeg

Icke dagsfärsk bild, men jag vill följa @MAz_666 exempel och lägga upp en uniformsbild
Våra veteraner är i allra högsta grad värda att högtidlighållas. Dels för deras insats och dels för att det är nyttigt för oss andra att zooma in och zooma ut. Alltid nyttigt att se saker ur flera perspektiv.
 
Senast ändrad:
Topp