• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/11 ”Long time No see..!!”

20231103_115639.jpg

IMG_2625 (1).jpeg

Ja du herr @RicVin . Ibland så måste man säkert gått en Högre Teknisk kurs vid KTH för att justera en digital klocka. Jag vet! Har en lika dan klocka som du beskrev och fråga Frun hur många svordomar som yttras vid av mig vid köksbordet när det är dax att ställa om Breitlingen. Som tur att det inte är så avancerat att dra en kork ur bubbelflaskan för klockan har ju passerat 15:00. Ha ´re bra å jättetrevlig Alla helgonhelg.// 🧐

Idag får det bli en helghälsning från Spanjackien där en veckas semester börjar lida mot sitt slut 🙂
Här har det INTE regnat eller snöat något iaf👍
Fast det lär väl bli till o kolla upp vinterhjulen i nästa vecka, just in case...
Önskar er alla en riktigt härlig fortsatt fredag och helg😁
IMG_20231103_162200.jpg

IMG_20231103_162233.jpg

Och @RicVin , Casioaken är ett säkert val till så gott som alla tillfällen😉

Senast ändrad:
IMG_2625 (1).jpeg

Ja du herr @RicVin . Ibland så måste man säkert gått en Högre Teknisk kurs vid KTH för att justera en digital klocka. Jag vet! Har en lika dan klocka som du beskrev och fråga Frun hur många svordomar som yttras vid av mig vid köksbordet när det är dax att ställa om Breitlingen. Som tur att det inte är så avancerat att dra en kork ur bubbelflaskan för klockan har ju passerat 15:00. Ha ´re bra å jättetrevlig Alla helgonhelg.// 🧐

Skönt att jag inte är ensam!!! Vare sig med klockproblem eller vindrickande! Skål på er!!! 🍷
0333895C-DB5C-4238-AF59-63878205B93F.jpeg

Tillbaka
Topp