Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det för en tröja? Den ser väldigt najs ut! Och en perfekt match till klockan vad det verkar.Plastic fantastic, CasiOak Rainbow
![]()
Fassen vad läcker pjäs, suits ya well!Ha en fin fredag och helg KS-vänner!
![]()
Fassen vad läcker pjäs, suits ya well!
Den är riktigt niceOch jag som hade tänkt och sluta tidigare idag! Läcker in på den lokala ICA butiken, försöker göra rent i rännan så det förhoppningsvis rinner undan!
![]()
![]()
![]()
Ja du herr @RicVin . Ibland så måste man säkert gått en Högre Teknisk kurs vid KTH för att justera en digital klocka. Jag vet! Har en lika dan klocka som du beskrev och fråga Frun hur många svordomar som yttras vid av mig vid köksbordet när det är dax att ställa om Breitlingen. Som tur att det inte är så avancerat att dra en kork ur bubbelflaskan för klockan har ju passerat 15:00. Ha ´re bra å jättetrevlig Alla helgonhelg.//![]()
Riktigt fin, kul!Sitter och beundrar nyförvärvet![]()
![]()