• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/5 ”Inte fan räckte bläcket..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kanske minns förra fredagens tråd? Berättade ju att det vankades vernissage i helgen som var. Tror jag också berättade att yours truly inte ens börjat printa bilderna…
Nåja, det blev en jävla fart på gubben på fredagskvällen. Skrivaren gick för högtryck!! Av någon outgrundlig anledning så tömdes de svarta patronerna snabbare än mitt whiskyglas..
Dessutom så kom mina ramar inte fram i tid…🤪
Det blev 2 bilder kort och en alternativ men jäkligt smidig hängning…
IMG_1434.jpeg

Jajaja!! Jag SKAAAA ha extra bläckpatroner hemma i fortsättningen…

Blir en vända till utställningen imorrn också. Frågan om någon hittar dit. Ska ju vara kanonväder…
Tyvärr höll jag på att skriva 🤪
Lite ego kan man väl få vara…
Men först är det fredag. Det blir helt klart en Sjöö Sandström fredag här!!
IMG_1499.jpeg

Som ni ser är förra fredagens snö borta också..
😎
Ha en skön vårhelg mina vänner!

Ta hand om er!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
TGIF!

Fakk...va GÖTT att våren ÄNTIGEN har slagit till här, senaste 2 dagarna så har det till och med känns som Sommar, och det TACKAR man fan inte NEJ till!

Tänkte ta ut sommarbilen igår, men det visade sig att jag hade glömt ta ur batteriet ur bilen när jag ställde in den i garaget, och det är helt jävla dött, så nu blir det att köpa sig ett nytt.

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig aLLa KLOCKSNACKARE! "



img_4272-jpeg.2518815
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_1432.jpeg

Καλημέρα @RicVin och övriga KlockSnackare. Idag 3: e maj så firas det i Polen då det är deras nationaldag. Här kan jag istället ta ett dopp å säga.Trevlig Fredag å ha ’re så bra kommande helg ,dock glöm inte era nära och kära//🧐
 
Senast ändrad:

Rymdhamstern

Panerai
TGIF!! Äntligen!
Grymt skönt med helgdag nu i onsdags. Jobba 2 dagar, ledig 1, jobba 2 och ledig 2 skulle jag kunna tänka mig att köra jämt.
Nästan ännu bättre är ju att det blev sommar direkt. Utan att passera vår. Nu gillar jag vår, men så som den dröjde i år funkar sommar direkt.
Önskar er alla en fantastisk fredag och underbar helg!
20240503_083101.jpg
 
Topp