Ge ett bud på PM, så får vi seSaknaden är stor efter min Railmaster. Du ska inte sälja din? ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ge ett bud på PM, så får vi seSaknaden är stor efter min Railmaster. Du ska inte sälja din? ^^
Phew!Ordningen återställd
![]()
jag vet skall köpa enjaDärför bör du ha en klocka med dagkomplikation dessa veckor.![]()
jag vet skulle köpt en Tudor day dateDärför bör du ha en klocka med dagkomplikation dessa veckor.![]()
Därför bör du ha en klocka med dagkomplikation dessa veckor.![]()
Min daydate är såld sedan en vecka tillbaka. Ångrar mig oerhört!Ja
jag vet skall köpa enja
jag vet skulle köpt en Tudor day date
Men annat kom vägen, minsta grabben fick egen Lägenhet så fick sponsra med lite möbler istället för klocka. Kommer i höst istället om inte du säljer din billigt till mig
Trevligt val av nyförvärv. De är fina, sen att bara få lägga sig mitt på gräset, en ynnest.Myser med en liten fredagsdrink i kvällssolen med nyförvärvet, trevlig helg alla!
![]()
The Shining!Efter regn kommer solsken!![]()
![]()
![]()
Välkommen tillbaks med bild på dinkan och kardan.Ironi på högsta nivå att låta @Fixxxer starta KS fredagstråd så jag känner mig tvungen att posta för första gången på väldigt länge.
![]()
Trevlig sommar på er allihopa!
Jag hade nog trott att @Fixxxer skulle ha framhållit Göteborgspunkbandet Attentat.![]()
God morgon.
Helg och tre dagar till semestern, gör att jag inte är på klaghumör.
@Fixxxer, kul att du kallar Uggla Sveriges första punkare, har hävdat det länge.
Kan säga att när det begav sig fick man många konstiga blickar när man nämnde honom i punksamnanhang.
Trevlig helg KS
Stay safe, stay home
Ironi eller inte. Lägger man ett vinnande bud så är det ok med mig.Ironi på högsta nivå att låta @Fixxxer starta KS fredagstråd så jag känner mig tvungen att posta för första gången på väldigt länge.
![]()
Ironi på högsta nivå att låta @Fixxxer starta KS fredagstråd så jag känner mig tvungen att posta för första gången på väldigt länge.
![]()
Que?Ironi eller inte. Lägger man ett vinnande bud så är det ok med mig.
Jag vet inte riktigt vad vår vän menar..