Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Taffel sips?Trevlig valborg!
![]()
![]()
Samma klocka hela dagen, då kommer vi aldrig upp i tio sidor...Sista versen.. Nyss middag ju..
![]()
Ser bra ut! Får hoppas glöden håller på ett tag till...Sista versen.. Nyss middag ju..
![]()
![]()
Har inget minne att jag satt regler för det?!? Du blandar ihop FREDAGSTRÅDEN med någon annan typ av dagenstråkklocktråd tror jag.Samma klocka hela dagen, då kommer vi aldrig upp i tio sidor...
Det brinner fortfarande...Ser bra ut! Får hoppas glöden håller på ett tag till...
![]()
Så många klockbyten jag gjort i onödan bara för att få dricka något annat...Har inget minne att jag satt regler för det?!? Du blandar ihop FREDAGSTRÅDEN med någon annan typ av dagenstråkklocktråd tror jag.
Jag har samma dinka men byter dryck.. Det duger väl??
![]()
Är inte det där hustruns klocka?!Ok @jabla I hear you!! Klockbyte på denna!! Men samma virre i glaset!! Eller faktiskt! Inte samma! Samma sort men en ny ”upphällning” eller vad det kan heta...
![]()
Men herregud va många regler du har gällande detta!! Nästan så att det är i strid mot FREDAGSTRÅDENs anda! Den kom ju till i protest mot just olika regler i ”Dagensklockatråden”... FREEEEEEDOM liksomÄr inte det där hustruns klocka?!
Nästa fredag kör vi helt utan regler, kan nog bli 10 sidor då!Men herregud va många regler du har gällande detta!! Nästan så att det är i strid mot FREDAGSTRÅDENs anda! Den kom ju till i protest mot just olika regler i ”Dagensklockatråden”... FREEEEEEDOM liksom
Men du har helt rätt i sak. Det ÄR fruns klocka. Men... Defakto är det ju en annan klocka..
Regler i fredagstråden? Är det något jag missat? Min enda regel är att jag måste posta en GT + klocka bild varje fredagNästa fredag kör vi helt utan regler, kan nog bli 10 sidor då!![]()
Det räcker bra!!Regler i fredagstråden? Är det något jag missat? Min enda regel är att jag måste posta en GT + klocka bild varje fredag![]()