• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 4/6 ”Nu är det banne mig dags!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst är det så!! Ingen tvekan längre.. Flera dagar med över 20 grader betyder att sommaren är här!
Då finns det bara en sak att göra!!!
På med det ORANGE gummit på PO:n!!
349AE7E1-D8A1-4C82-8A29-E85C180CEF36.jpeg

Här har jag dragit på ordentligt kan ni se...
Ni får en närbild på klockan också!!
DF43F32B-E852-40E5-A7F5-DC412FF60465.jpeg

Allt på bilden har landat hos lilla mig genom detta underbara forum!! Kniven och klockan har jag köpt men den osedvanligt vackra pennan har jag fått av en osedvanligt trevlig forummedlem!!
Den används flitigt!!
Nu var ju inte de medlemmar jag köpte kniven och klockan av otrevliga på något sätt!! Inte alls!! Mycket trevliga herrar!!
Det är ju faktiskt genomgående trevligt folk som hänger här när jag tänker efter.
Har väl blåst topplocket ett par tre gånger på sin höjd. Väljer att inte gå in på detaljer men det var riktiga jävla stolpskott....;-)
Ha en riktigt härlig helg och som Fylking säger i den kanske bästa skolavslutningslåten ever....
”Använd solskydd”!!!
C7C38C94-D2C2-4462-AAF4-40C9ED78C376.jpeg

Godmorgon kamrater!
det blir senare och senare när jag bara jobbar hemma hela tiden. T.o.m. Herman tycker det är jobbigt med för tidiga morgnar nu!
men sommaren är onekligen här, jag ska ta spruta nästa vecka och efter det drar jag till Kongo och har tänkt vara där till jag ska ta nästa spruta.
C93A74EC-889D-4457-BF8A-DC24870D00A8.jpeg

Passar som vanligt på att önska mina vårdare @RicVin Dr @Denke en trevligt helg. Ja alla vänner, troll, sökmotorer och lilla rö-smurfen också förstås

00783168-9408-4139-8752-8AF6904D9A53.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare Idag är det både fredag och Yema som gäller! Men vad hände 1989 den 4 juni. Mycket hände ,men dagen efter blev däremot känt över hela världen. Nämligen ”mannen” eller den okände rebellen som stoppade 20 stridsvagnar på Himmelska fridens torg i Peking den 5 juli. Modigt gjort.Tyvärr så vet man inte så mycket om hans vidare öde efter den händelsen.
Ha,re gott nu i helgen och hissa flaggan på Söndag. Det är ju vår nationaldag och glöm inte bort Era nära /kära.//🦊

Ja, nu är det studentutspring och sommarlov för alla ungar. För gamla uvar, som en själv så får man vänta ett tag på semestern. Hustrun, som är lärare, åkte just iväg till sina 2:a klassare.
Orange, eller brandgult... som vi sade förr. Jag har ett brandgult gummi.. Men dagens Doxa ska iaf inte får det monterat.
Glad fredag och trevlig helg KS:are!
PSX_20210604_073714.jpg

Senast ändrad:
Jag är ju föräldraledig och är ute extreeemt mycket nu, både i lekplatser, på sovpromenader och löprundor så igår fick jag nog av solen, men så får man ju inte säga så jag säger att jag var lite mätt på solen istället!

Trevlig helg, use protection!
image.jpg

Tillbaka
Topp