Rätt, en 3227'aIngenieur?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rätt, en 3227'aIngenieur?![]()
Stort Grattis!Bytte fredagsklocka till nyförvärvet!
![]()
KattguldStort Grattis!
Visste inte att den fanns i mässing.![]()
Värdig födelsedagspresent, grattis!
Det blir så obehagligt när hundarna bara fokuserar på mord!Kan man lugnt säga. Guiden slängde sig in emellan när alla 3 rök ihop. Sen skrek han på mig. Sen fick vi typ bara hålla dem still tills de tröttnade så det gick att få upp käftarna. När de inte lyssnade när guiden skrek åt dem att sluta fick de ordentliga proppar av honom men ingen av dem brydde sig. Kan säga att en människa hade nog golvats efter max 2 slag...
Som sagt.. Scary men det blev ju ett minne av detta också...
Alla hundar kom med hem men några fick åka till doktorn.
Vad har @urbarnet för klocka?![]()
Visst bubblar det i Urhuset även denna fredag så på med bubbelblinget bara.
Jag önskar er alla en riktigt god avslutning på fredagen.
Grymt! GrattisSa någon suddig klockbild?
Årets första inköp
![]()
Min första tanke också.Ingenieur?![]()
Tack. Hehe...Värdig födelsedagspresent, grattis!
Keeper?![]()
Det jobbar jag hårt för!Sidan sex strax innan åtta på kvällen, vart är världen på väg?
Har folk inte fattat att det är gratis o posta igen.
Jag lovade förra veckan att sätta in en krona per inlägg i denna fredagstråd och det står jag för, kom igen o ruinera mig.![]()
Sidan sex strax innan åtta på kvällen, vart är världen på väg?
Jag lovade förra veckan att sätta in en krona per inlägg i denna fredagstråd och det står jag för, kom igen o ruinera mig.![]()
1krSidan sex strax innan åtta på kvällen, vart är världen på väg?
2krSidan sex strax innan åtta på kvällen, vart är världen på väg?
168:- hittills...Där rök en krona till av dina surt förvärvade slantar ...
Grymt initiativ och skål på dig min vän!
![]()
3krSidan sex strax innan åtta på kvällen, vart är världen på väg?
Hon kör klocklöst denna fredag.Vad har @urbarnet för klocka?
Tycker också de känns lite udda att det inte är bättre drag. Folk kanske postade sig mätta på kalendern eller helt enkelt glömt att de är fredag168:- hittills...
fan nu kostade jag mig en krona till. )
Fram till sovklockan?Hon kör klocklöst denna fredag.
Grattis!
Det blir ingen sovklocka idag säger hon.Fram till sovklockan?
Det är ännu mycket semester och lov. Vänta bara tills nästa vecka så ordnar det nog upp sig.Tycker också de känns lite udda att det inte är bättre drag. Folk kanske postade sig mätta på kalendern eller helt enkelt glömt att de är fredag![]()
Blir inget gilla på det, hälsa henne...Det blir ingen sovklocka idag säger hon.